پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
صبح سه شنبه خبری مبنی بر فوت محمدرضا جعفری منتشر شد که این خبر از سوی خانواده این ملی‌پوش اسبق ووشوی ایران تکذیب شد. ورزشکار فوت شده محمد جعفری است که به اشتباه محمدرضا جعفری اعلام شده بود.

شعار سال: صبح امروز به اشتباه خبری از سوی برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر فوت "محمدرضا جعفری" ووشوکار اسبق تیم ملی ایران منتشر شد که این خبر از سوی خانواده این ووشوکار و روابط عمومی فدراسیون ووشو تکذیب شد.

به گفته خانواده محمدرضا جعفری، ورزشکار فوت شده، محمد جعغری 28 ساله و ساکن زنجان بوده است. این ورزشکار در رشته ووشو فعالیت داشته و به گفته مسوولان فدراسیون ووشو سال 2005 با هزینه شخصی در مسابقات ووشوی سبکی ایتالیا شرکت کرده و مقام قهرمانی این رقابتها را کسب کرده است.

محمدرضا جعفری، ملی‌پوش اسبق تیم ملی ایران است که در چند دوره به عنوان کادر فنی تیم ملی ایران نیز حضور داشته است. در خبری که امروز مبنی بر فوت این ورزشکار منتشر شده بود عکس‌ محمدرضا جعفری به اشتباه روی خبر فوت محمد جعفری استفاده شده است.

هم‌چنین رامین موحدنیا رئیس هیات ووشو استان زنجان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این حادثه روز دوشنبه اتفاق افتاد، افزود: متاسفانه در این حادثه دلخراش، محمد جعفری ووشوکار زنجانی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وی با یادآوری اینکه این ووشوکار شایسته زنجانی توانسته بود مدال طلای رقابت‌های جهانی را که در سال 2005 به میزبانی پروجیای ایتالیا برگزار شد از آن خود کند، تصریح کرد: متاسفانه با حادثه‌ای که برای این ورزشکار بااخلاق زنجان روی داد، جامعه ورزشی زنجان به‌ویژه اهالی ووشو داغدار شد و یکی از مربیان و داوران تاثیرگذار خود را از دست داد.

ظاهرا علت فوت این ورزشکار نیز گیر کردن دست و سرش در دستگاه محل کارش بوده که در نهایت منجر به فوت وی شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبروان ، تاریخ انتشار 11 مهر 96، کدمطلب:11382206، www.khabarone.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موحدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
باید در مورد انتشار اخبار دقت بیشتری بشه چون این اولین باری نیست که این اتفاق میفته .ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین