پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
سرمربی تیم ملی ووشو گفت: مدال نقره قلی‌پور تاثیر زیادی در قهرمانی تیم ساندای ایران داشت.

شعار سالحسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان درخصوص قهرمانی سانداکاران ایران در مسابقات جهانی صحبت کرد.

اوجاقی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به کسب این قهرمانی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که قهرمانی بی‌سابقه را به دست آوردیم. برای اولین بار بود که یک تیم به جز چین توانست در بخش ساندا عنوان قهرمانی را کسب کند. این موفقیت حاصل کار تیمی بود و با زحمت و تلاش ملی‌پوشان، کادر فنی و همچنین مدیریت فدراسیون که شرایط را مهیا کرده بود توانستیم این قهرمانی ارزشمند را به دست آوریم.

وی در ادامه افزود: قبل از اعزام به این مسابقات به قهرمانی فکر نمی‌کردیم ولی مطمئن بودیم که نمایش قابل قبولی را ارائه خواهیم کرد. نکته حائز اهمیت در کسب این موفقیت عملکرد بسیار خوب جوانان تیم بود. یوسف صبری، معین تقوی و میلاد عارفی مقام در این مسابقات نمایش خیره کننده‌ای داشتند و در مقابل قهرمانان نامی جهان توانستند به پیروزی برسند.

سرمربی تیم ملی ووشو در پاسخ به این سوال که چرا حمیدرضا قلی‌پور نتوانست مدال طلا را به دست آورد، خاطرنشان کرد: قلی‌پور از مدتها قبل دچار آسیب‌دیدگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و در این اواخر دوران نقاهت را سپری کرد که به طول انجامید. ولی با وجود شرایطی که داشت در مسابقات انتخابی توانست همه حریفان را شکست دهد و در اردوها نیز بسیار خوب ظاهر شد. در این مسابقات نیز عملکرد خوبی داشت و در بازی فینال فقط بازی را واگذار کرد. حریف چینی او در بازی فینال حدود 30 کیلو وزنش بیشتر بود و همین امر باعث شد که قلی‌پور نتواند مقابل او به پیروزی برسد. درکل مدال نقره قلی‌پور تاثیر زیادی در قهرمانی تیم ساندای ایران داشت.

اوجاقی درخصوص برنامه آتی تیم ملی اظهار داشت: حدود دو ماه دیگر مسابقات کاپ آسیایی را پیش‌رو داریم و بعد از آن ملی‌پوشان ما آماده حضور در لیگ خواهند شد. هدف اصلی ما حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی جاکارتا است. با توجه به اینکه در بازی‌های آسیایی محدودیت وزن داریم و فقط وزن‌های سبک می‌توانند در این مسابقات حضور داشته باشند سعی داریم که در این مدت که تا آغاز رقابت‌ها باقی مانده بهترین نفرات را آماده و بازهم بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. موفقیت در این مسابقات می‌تواند در بالا بردن رنکینگ جهانی به ما کمک کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 16 مهر 96، کدمطلب:621584، www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین