پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
مدیر کل روابط عمومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصویری از خود به همراه دکتر میرباقری معاون سیما در محل کارش را در اینستاگرام منتشر کرد.

شعارسال: اخیرا در رسانه ها شایعه ای پیرامون غیبت دکتر میرباقری معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران از حضور در محل کارش مطرح شده بود. محمدحسین رنجبران، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار تصویری در اینستاگرام از خود و دکتر میرباقری در محل کارش به این شایعات پایان داد.

محمدحسین رنجبران با انتشار تصویر معاون سیما نوشت: "با دکتر میرباقری معاون سیما جلسه ای داشتم مثل همیشه شاد و پرانرژی و با لبخند، درباره مخاطبان فعال و وفادارمان که با یکصد و شصت و دو سازمان تماس می گیرند صحبت کردیم که چگونه می توانیم نظراتشان را به بهترین شکل به برنامه سازان سیما منتقل کنیم به شدت پیگیر سریال هایی است که در دست دارد حدود یکصد سریال آورده بسیارخوبی برای رسانه ملی خواهد داشت ؛ هاتف و عقیق سریال های محرمی شبکه های یک و سه همزمان پخش نمی شوند و بعد از پایان هاتف شروع عقیق را در شبکه سه خواهیم داشت که تا آخر ماه صفر حال و هوای حسینی در سیما حفظ شود .

دکتر میرباقری از تلاش های وافر خود و همکارانش برای آماده سازی سریال سرزمین مادری هم برایم گفت سریال فاخری که بزودی روی آنتن خواهد رفت ، ناگفته های او از این سریال آنقدر جذاب و شنیدنی است که به نظرم یه مصاحبه ویژه برای آن می طلبد و انشاالله بزودی زمان این مصاحبه ویژه را برای معاون سیما تنظیم خواهیم کرد.

بعد از جلسه مون با یکی از کارگردان های کاربلد سینما و تلویزیون قرار ملاقات داشت برای تولید یک کار جدید و درجه یک در آینده".

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 12مهر1396، کدخبر: 6267583: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین