پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است تبرئه شرکت ساختمانی بن‌لادن به معنای عدم پرداخت دیه جانباختگان به خانواده آنها نیست.

شعار سال: سیدمحمدجواد ابطحی در واکنش به تبرئه شرکت «بن لادن» در دادگاه سعودی که متهم حادثه سقوط جرثقیل در مکه بود، گفت: دادگاه های هر کشوری در مرزهای خود رسمیت دارد اما طرف عربستان کشورهایی از جمله ایران بود که دچار خسارت شد لذا ایران نیز باید در این جلسات حضور می یافت تا جلسه رسمیت داشته باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: همان زمان باید در دادگاه های بین المللی طرح دعوی می کردیم اما این کار صورت نگرفت لذا باید با رایزنی با وزارت خارجه نماینده حقوقی ما نیز در این جلسه دادگاه شرکت می کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه جرثقیل در خانه خدا بنا شده بود، خاطرنشان کرد: تبرئه این شرکت نشان می دهد آنها تابع هیچ یک از قوانین حقوقی نیستند با این حال باید بدانند دیه جان باختگان قطعا باید به خانواده آنها پرداخت شود و تبرئه نباید به معنای عدم پرداخت حق قانونی آنها باشد.

شرکت ساختمانی «بن لادن» متعلق به خانواده اسامه بن لادن سرکرده پیشین القاعده از اتهامات وارده در حادثه سقوط جرثقیل در مکه که جان بیش از یکصد زائر بیت الله الحرام را گرفت و حدود 400 زخمی بر جای گذاشت، تبرئه شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 13 مهر 96، کد مطلب: 350802: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین