پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
رئیس فدراسیون تیروکمان با ابراز خرسندی از سهمیه کسب شده کماندار ایران برای بازی های المپیک آرژانتین گفت: این نتیجه برنامه‌ای است که از چهار سال قبل شروع شد.

شعارسال : محمدعلی شجاعی با اشاره به سهمیه ای که روز گذشته در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان توسط  امیر رضا صفائی پور و برای بازی های المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین به دست آمد، گفت: برنامه ریزی های فدراسیون برای رده سنی نوجوانان و جوانان در این رقابت ها نتیجه خود را نشان داد طوریکه توانستیم هم مدال جهانی بگیریم و هم صاحب سهمیه المپیک شویم.

وی تصریح کرد: مدالی که توسط گیسا بایبوری در بخش انفرادی کامپوند به دست آمد، اولین مدال جهانی بود که در رده سنی نوجوانان کسب می شد. در کل این اولین بار است که کماندار نوجوان و جوان ایران در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کنند و توانستند علاوه بر کسب اولین مدال جهانی، صاحب سهمیه المپیک هم شوند. این اولین بار است که تیروکمان از طریق رقابت های جهانی صاحب سهمیه المپیک می شود.

رئیس فدراسیون تیر و کمان با تاکید بر اینکه برای کسب سهمیه بازی های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین هنوز فرصت باقی است، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا که حدود یک ماه دیگر در بنگلادش برگزار می شود، آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازی های المپیک جوانان است. برای این بازی ها هر کشور حداکثر می تواند در هر بخش دختران و پسران صاحب یک سهمیه شود. خیلی امیدوارم که در بنگلادش سهمیه المپیکی بخش دختران را هم به دست بیاوریم.

وی در این رابطه ادامه داد: سوگند حداد این شانس را داشت که در مسابقات قهرمانی جهان سهمیه المپیکی خود را قطعی کند اما استرس اجازه نداد وی به این مهم دست پیدا کند. سوگند در دیدار تعیین کننده خود به خاطر استرس خیلی روی کارش مسلط نبود و به همین دلیل یک تیر را از دست داد و همان در نهایت منجر به از دست رفتن سهمیه شد.

شجاعی در ادامه با بیان اینکه اولین مدال جهانی تیر و کمان در رده سنی نوجوانان و سهمیه ای که برای المپیک کسب شده، نتیجه برنامه ای است که از چهار سال قبل آغاز شد تصریح کرد: در واقع از چهار سال قبل برنامه ریزی در رده های سنی پایه را آغاز کردیم. طی یکی دو سال گذشته نتیجه این برنامه ریزی ها را دیدیم اما این نتایج در مسابقات قهرمانی جهان به اوج خود رسید.

رئیس فدراسیون تیر وکمان تاکید کرد: کماندارای که به آرژانتین اعزام شدند طی 18 ماه گذشته در اردوی متوالی حضور داشتند. این اردوها در یک سال گذشته با حضور مربی کره ای در بالاترین سطح ممکن برگزار شد. خدا را شاکریم که نتیجه این برنامه ریزی ها را دیدیم. فقط امیدواریم در بنگلادش دومین سهمیه را هم کسب کنیم.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:16مهر 96،کدخبر: 4107338،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین