پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
با تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی در هر وزن تنها ۱۶ کشتی‌گیر می‌توانند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کنند.

شعارسال:با تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی در هر وزن تنها ۱۶ کشتی‌گیر می‌توانند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کنند.


به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در نظر گرفتن 16 نفر برای هر وزن رقابت‌های کشتی المپیک 2020 توکیو شانس حضور کشتی‌گیران مدعی را نسبت به المپیک ریو حدود 20 درصد کاهش داده است.

رقابت‌های کشتی آزاد، فرنگی و زنان المپیک در هر رشته در 6 وزن برگزار می‌شود و اتحادیه جهانی کشتی مسابقات قهرمانی جهان در سال 2019 میلادی در قزاقستان را به‌عنوان مرحله اول گزینشی المپیک در نظر گرفته است.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در این زمینه گفت: با توجه به اینکه برای المپیک 2020 توکیو برای هر وزن نفرات کمتری نسبت به المپیک ریو مجوز کسب می‌کنند، کشورها رقابت سختی برای حضور در المپیک دارند و این کار کشورهای ضعیف را برای کسب سهمیه این بازی‌ها سخت‌تر می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار6 آذر 97 ، کدخبر: 1885453، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
س.ح75
کار اینجوری برای سهمیه گرفتن سختتر میشه که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین