پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن مهر در استان با مشکلات استاندارد مواجه است.

شعارسال: محمد فیضی عباسی صبح پنج‌شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد در اردبیل در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با وجود اینکه ساختمان‌های مسکن مهر پایان کار و مجوز استاندارد دریافت می‌کند اما برخی با مشکلات استاندارد مواجه است.

وی افزود: در وضعیت فعلی ساکنان مسکن‌های مهر در خصوص بخش‌های مختلف ساختمان‌ها از جمله آسانسورها نارضایتی دارند که ضروری است مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی مشکل دیگر در استان را کمبود تجهیزات اداری و خودرویی استاندارد عنوان کرد و خواستار توجه سازمان استاندارد به این موضوع شد.

فیضی تأکید کرد: برای نظارت و بازرسی بر وضعیت استاندارد می‌بایست تجهیزات استاندارد داشته باشیم که متأسفانه استان در این خصوص با کمبود مواجه است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این اداره کل استاندارد با خلأ ساختاری مواجه است و در هیچ شهرستان این استان اداره‌ای تشکیل نشده و از طریق اداره کل امورات آن اجرا می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تأکید به اینکه تنها نمایندگی در بیله سوار نیز سه شهرستان را تحت پوشش دارد، خواستار ایجاد ادارات در شهرستان‌های اردبیل شد.

فیضی رقابت در بازارهای امروزی را مرهون کیفیت دانست و موضوع استاندارد را عامل اصلی توسعه و پیشرفت توصیف کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 4111797: www.mehrnews.com
 


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین