پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان بابیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان ما می‌توانند مشکل اقتصاد و اشتغال جوانان را حل کنند اظهار کرد: نباید در استان به نحوی رفتار شود که تولیدکنندگان در منطقه خود مظلوم واقع شوند.

شعار سال: فرهاد دلق‌پوش شامگاه دوشنبه در بازدید از نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان بابیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان ما می‌توانند مشکل اقتصاد و اشتغال جوانان را حل کنند اظهار کرد: نباید در استان به نحوی رفتار شود که تولیدکنندگان در منطقه خود مظلوم واقع شوند.

وی بابیان اینکه نقش و جایگاه تولیدکنندگان و صنعتگران در رونق اقتصادی حائز اهمیت است گفت: مهم‌ترین ابزار برای تثبیت و تداوم قدرت در فضای بین‌المللی، ابزار اقتصادی است و حمایت از بخش تولید یکی از راه‌های رسیدن به این ابزار اقتصادی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه برای معرفی و شناساندن تولیدات استان می‌توان هفته تجاری و تولیدی را دریکی از کشورهای منطقه برگزار کرد افزود: می‌توانیم در اولین فرصت با کشور آذربایجان و یا سایر کشورهای منطقه جهت برگزاری هفته تجاری و تولیدی گیلان ، هماهنگی لازم را به عمل‌آوریم و از این موقعیت برای افزایش سهم بازار صادرات محصولات تولیدی استان بهره کافی را ببریم.

وی با تأکید بر اینکه همگرایی و انسجام مسئولین دلسوز استان در حمایت از تولید می‌تواند تأثیرگذار باشد گفت: اگر همدلی و همگرایی در استان حاصل شود بی‌تردید هم‌افزایی و توسعه همه‌جانبه استان در بحث‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: اگر در مسئله تولید غفلت کنیم بازار 400 میلیون نفری حوزه دریای خزر را ازدست‌داده و برنامه‌ریزی و برگزاری چنین کارهای می‌تواند سود این بازار بزرگ صادراتی را برای استان تأمین نماید.

در روز اختتامیه نمایشگاه تولیدات برتر استان، از واحدهای شاخص شرکت‌کننده در نمایشگاه، با اهداء تندیس. تقدیر شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25 مهر 96، کد مطلب: 13960725000033، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین