پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: کمتر از ۴۵ روز آینده ساخت واحدها تمام می‌شود و ۳۰ نفری که در چادرها و کانکس‌ها سکونت دارند در واحدهای خود ساکن می‌شوند.

شعار سال: حافظ باباپور با اشاره به اینکه در منطقه زلزله‌زده ایوق شربیاندو هفته مشغول عملیات آوار برداری بودیم اظهار کرد:بیشترین تلاش ما بر این است که قبل از فصل سرما بتوانیم کل واحدها را تحویل مردم بدهیم.

وی گفت: در زلزله روستای ایوق شهرستان سراب، بالغ‌بر 224 واحد مسکونی تخریب‌شده بود که با تلاش همکاران، کل آواربرداری واحدهای مسکونی انجام گرفت و بالغ‌بر 1000واحد دامی و انبارآواربرداری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی افزود: پی‌کنی 160 واحد مسکونی انجام‌گرفته است و از 224 واحد، فونداسیون 114 واحد ریخته شده و 89 واحد بتن‌ریزی انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: اجرای ستون بتنی و فلزی 37 واحد مسکونی و دیوارچینی 14 واحد مسکونی و سقف هشت واحد مسکونی که علاوه بر آن یک واحدمسکونی هم آماده بهره‌برداری است، به عبارتی 25 روز زمان کاری برای اجرا واحد مسکونی لازم است.

باباپور گفت: سیستم‌های بانکی همکاری خوبی با ما دارند، بانک مسکن با 150واحد سهمیه، تماماً عقد قرارداد انجام داده که 60 واحد از اقساط خود را دریافت کرده است و بانک ملت هم در حال تشکیل پرونده و پرداخت وام است.

وی تأکید کرد: خوشبختانه بنیاد مسکن قبل از مصوبه هیئت وزیران پنج میلیون وام بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی در اختیار ما قرار داده است که بر اساس پیشرفت این پنج میلیون در اختیار این عزیزان قرار داده می‌شود، که علاوه بر آن 120 کیسه سیمان رایگان به ازای هر واحد، که اهدای مقام معظم رهبری است به زلزله‌زدگان داده‌شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی تصریح کرد: کمتر از 45 روز آینده ساخت واحدها تمام می‌شود و 20 الی 30 نفری که در چادرها و کانکس‌ها سکونت دارند در واحدهای خود ساکن می‌شوند.

بابا پور با اشاره به سیل روستای چنار گفت: سیل روستای چنار در 25 فروردین‌ماه سال جاری اتفاق افتاده بود که سیل13 واحد مسکونی را با تمام انسان‌ها، احشام و مایحتاج زندگیبا خود برده بود.

وی ادامه داد: حدود 160 عدد تشکیل پرونده داده‌ایم و فونداسیون بندی‌ها انجام‌گرفته است، که با حضور رئیس‌جمهور محترم و دستور ایشان کمتر از یک ماه است این واحدها تمام‌شده است و منتظر وصل انشعابات هستیم که بهره‌برداری را انجام دهیم و در اختیار مردم روستای چنار قرار دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 26 مهر 96، کد مطلب: 1548884:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین