پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۵۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
معاون ساماندهی امور جوانان مهمترین دغدغه سمن‌ها را تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: بهترین راهکار برای انجام کاری موثر در حوزه جوانان، تفکیک سازمان ملی جوانان از این وزارتخانه است.

شعارسال: محمد مهدی تندگویان، در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کارکردهای سمن‌ها در حوزه جوانان تصریح کرد: جایگاه جوانان این واقعیت را آشکار می کند که باید جوانان ساختار جداگانه‌ای داشته باشند و عملکرد آنها نیز مجزاشود.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان، انتزاع جوانان از این وزارتخانه و برخورداری از جایگاه مستقل را خواسته تمام استان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد دانست و با اشاره به اینکه لایحه تفکیک آن در مجلس شورای اسلامی است، تاکید کرد: بادفاع ازلایحه دولت برای تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش، تلاشمی کنیم تا این اتفاق رخ دهد.

محمد مهدی تندگویان با اشاره به برگزاری اولین نشست خود با معاونان جوانان استان‌های کشور توضیح داد: این نشست یک روز بعد از انتصاب من برگزار شد و موجب آشنایی ام با موضوعات مختلف حوزه جوانان در استانها شد. از طرفی سه شنبه‌ها نیز بصورت اختصاصی موضوعات و مشکلاتهر استان را در جلسات بررسی می کنیم که تا کنون در خصوص تهران و البرز این اتفاق صورت گرفته است. سه شنبه هفته جاری هم به بررسی مشکلات استان های قزوین و قم خواهیم پرداخت. از طرفی در سفر استانی به همدان نیز از نزدیک موضوعات حوزه جوانان را که اتفاقا با رشد بسیار خوبی از مشارکت جوانان همراه بوده ، مورد بررسی قرار دادیم.

تندگویان که به همراه وزیر ورزش و جوانان به استان چهار محال بختیاری سفر کرده است ، برنامه های این سفر را حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری و جلسه با مسئولین و کارشناسان حوزه جوانان این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی نشست با سازمان های مردم نهاد این استان ، شرکت در جلسه شورای اداری و افتتاح خانه جوانان استان چهارمحال و بختیاری را از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29 مهر 1396، کدخبر: 96072916207، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین