پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس پایش و تحقیقات انجام شده ایرادات و مشکلات سازمان ملی جوانان در دوره قبل به دلیل مدیریت غلط اتفاق افتاده است و به بهانه همین مدیریت غلط یک سازمان خوب و کارآمد تعطیل شد.
شعارسال: محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، در پاسخ به این پرسش که آیا آن‌چنان که برخی نمایندگان مجلس مطرح می‌کنند احیای سازمان ملی جوانان دولت را فربه نمی‌کند، اظهار کرد: احیای سازمان ملی جوانان دولت را فربه نخواهد کرد زیرا قرار نیست تشکیلات جدید با نیروهای جدید یا حتی ساختمان و ردیف بودجه متفاوت ایجاد شود، البته افزایش بودجه و کنار رفتن موازی‌کاری‌ها مطلوب ماست. مثلاً اگر بتوان در حوزه اشتغال، بخشی از اعتباراتی که به وزارت کار داده می‌شود به سازمان جوانان آورد نامش جابجایی سرفصل بودجه خواهد بود و منجر به افزایش بودجه و هزینه‌ها هم نخواهد شد.

وی با اشاره به انتقاداتی که به سازمان ملی جوانان سابق بیان می‌شود، گفت: براساس پایش و تحقیقات انجام شده ایرادات سازمان ملی جوانان در دوره قبل به دلیل مدیریت غلط اتفاق افتاده است و به بهانه همین مدیریت غلط یک سازمان خوب و کارآمد تعطیل شد.

تندگویان اضافه کرد: آیا منطقی است اگر در دولت وزیری ناکارآمد باشد به جای استیضاح وی وزارتخانه متبوع را تعطیل کنیم؟ این اتفاقی است که به نظر من برای سازمان ملی جوانان افتاد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در برخی کشورها حتی وزارتخانه خانواده و جوانان و یا جوانان منفک وجود دارد؛ می‌توانیم مطالعات و تحقیقات تطبیقی انجام دهیم و روش مناسب را برای اداره امور جوانان انتخاب کنیم.

وی با اشاره به دغدغه نظارت نمایندگان بر تشکیلات پیشنهادی دولت در حوزه جوانان گفت: نمایندگان می‌توانند در تمام شؤونات دخالت کنند و تحقیق از سازمان‌ها می‌تواند به صورت سؤال از رئیس جمهور مطرح شود. کمیسیون اصل 90 هم می‌تواند به راحتی بر عملکرد سازمان نظارت داشته باشد و به نظرم بحث عدم امکان نظارت وجود ندارد.

تندگویان بیان داشت: برخی نمایندگان موافق ایجاد وزارت جوانان هستند که به نظر می‌رسد ایجاد وزارتخانه جدید به چاقی دولت منجر شود در صورتی که سازمان شدن بخش جوانان منجر به فربه شدن دولت نمی‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26خرداد 1397 ، کدخبر: 13970323000873،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
این سازمان چه مزایایی میتونه داشته باشه ؟به جای این در وزارت خانه ها جوان گرایی کنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین