پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۷۷۹۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
معاون پژوهشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری از تدوین آیین نامه هدفمندسازی پایان نامه در شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی خبرداده، اما هنوز مشخص نیست آیا این آیین نامه تنها در رشته انسانی اجرا می شود یا خیر!

شعار سالمعاون پژوهشی وزارت علوم اعلام کرد که قرار است آیین نامه هدفمندی پایان نامه ها در شورای معاونین این وزارتخانه تعیین تکلیف شود.

وحید احمدی گفت: آیین نامه هدفمند سازی پایان نامه در شورای توسعه پژوهش و فناوری علوم انسانی تدوین شده و قرار است برای نحوه اجرا در شورای معاونین وزارت علوم مورد بررسی قرار گیردو مشخص شود که این آیین نامه تنها برای حوزه علوم انسانی اجرایی شود و یا اینکه تمامی پایان نامه ها را شامل شود.

معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: این آیین نامه پس از تصویب در شورای معاونین وزارت علوم توسط سرپرست این وزارتخانه ابلاغ خواهد شد، امیدوارم این آیین نامه به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری،مدتی است که موضوع کپی کردن پایان نامه ها در رشته های مختلف تحصیلی به وضوح در جامعه صورت می گیرد و وزارت علوم هم در راستای پیشگیری از این اقدام به اجرای برنامه هایی دست زده است اما هنوز نتایج آن مشخص نشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری علم و فناوری ، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کدمطلب:38250، www.stnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین