پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۴۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
رئیس کمیسیون عمران معتقد است تصور بارزانی مورد توجه قرارگرفتن ازسوی کشورها با استقلال طلبی اقلیم کردستان بود که با شکست مواجه شد.

شعار سال: محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به تصمیم اخیرمسعود بارزانیدر به تعلیق درآوردن نتیجههمه پرسی استقلال اقلیم کردستانو مذاکره با دولت مرکزی عراق، گفت: بارزانی تصور می کرد با برگزاری همه پرسی می تواند مورد توجه کشورهای همسایه قرار می گیرد اما جز انزوا چیزی برای وی نداشت.

نماینده مردمجهرمدر مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: بهترین کار همین تصمیم بارزانی بر به تعلیق درآوردن نتیجه همه پرسی استقلال اقلیم کردستان بود و درست تر از آن لغو کامل نتیجه همه پرسی خواهد بود که به نفع اقلیم کردستان است.

وی افزود: در این زمینه نقش ارتش عراق که به خوبی مقابل بارزانی ایستادگی کرد را نباید نادیده گرفت چرا که توانست با اقدامات خود برنامه ریزی اکراد را به هم ریخته و منابع نفتی کرکوک را از دست بارزانی خارج کند.

رئیسکمیسیون عمرانمجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کردها با از دست دادن کرکوک به عنوان محل درآمد خود و قطع ارتباطی که سایر کشورها با این منطقه داشته اند، به این نتیجه رسیدند که بدون زیرساخت و بدون هماهنگی با کشورهای دیگر نمی توان به راحتی به عنوان یک کشور اعلام استقلال کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:353749، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین