پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
امام جمعه موقت کرمان گفت: پیاده‌روری اربعین حسینی حماسه‌ای بی‌نظیر است و در دنیا چنین مناسبتی نیست که حدود 20 میلیون نفر پیاده‌روی کنند.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با بیان اینکه هفتم صفر به روایتی شهادت امام حسن مجتبی (ع) است و بعضی از علما این روز را به‌عنوان روز شهادت می‌گذارند، اظهار داشت: امام حسن مجتبی (ع) امام مظلومی است و اگر خودش نگفته بود مظلوم‌تر از من امام حسین (ع) است می‌گفتیم ایشان مظلوم‌تر بودند.

امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و حماسه‌ای بی‌نظیر و باشور در عالم رخ می‌دهد و قطعا چنین مناسبت و مراسمی نیست که حدود 20 میلیون نفر هر کدام در حدود 80 کیلومتر پیاده‌روی کنند.

صباحی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) بی‌نظیر است و عاشقانش هم بی‌نظیر هستند، عنوان کرد: زائرانی که در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند حتما توصیه‌های امنیتی، انتظامی، ترافیکی، گذرنامه، ویزا و .. را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به بخشی از زیارت اربعین اظهار کرد: امام حسین (ع) خونش را داد که برای اینکه بندگانش از جهالت نجات پیدا کنند و بدترین جهالت امروز در دنیا حاکم است، قدرت‌ها زیاد است و علم قدرت را زیاد کرده اما اینکه در اختیار چه کسانی و برای چه کاری هست، مهم است.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکهقدرت را علم داده و این علم می‌تواند در اختیار انسان‌هایی قرار بگیرد که همه چیز را از بین ببرند، گفت: علم و اقتدار ملت ایران امروز در منطقه حرف اول را می‌زند.

صباحی به بیانات مقام معظم رهبری در هفته اخیر اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند،همان‌طور که قبلاً بارها اعلام کرده‌ایم و باز هم اعلام می‌کنیم، امکانات و قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره و چانه‌زنی نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 5 آبان 96، کد مطلب: 13960805000234:www.kerman.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین