پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
درحالی که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی هایش با مشکل مواجه شده است، اپراتوری که فصل قبل اسپانسر این باشگاه بود بدهی اش را پرداخت نمی کند.

شعارسال : سرخپوشان تهرانی که به دلیل پرداخت نکردن بدهی هایشان در آستانه حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ تومان از اسپانسر فصل گذشته طلب دارد اما هنوز نتوانسته این طلب را دریافت کند.

علی اکبرطاهری مدیرعامل پرسپولیس  در نامه ای به معاون توسعه مدیریت و تامین منابع سازمانی تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواستار تعیین تکلیف بدهی همراه اول به این باشگاه شده است.

باشگاه پرسپولیس به خاطر بدعهدی های این اپراتور در فصل گذشته و پرداخت نکردن مطالباتش، برای فصل هفدهم با رقیب این اپراتور قرارداد امضا کرد و توانست در همان ابتدا مبلغ 14 میلیارد تومان از این حامی دریافت کند.


شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار:8 آبان 96، کد خبر : 742764،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین