پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه طرح احیاء دریاچه ارومیه متوقف نمی شود، گفت: علاوه بر دولت، نمایندگان مجلس نیز به طور جدی دنبال احیاء دریاچه هستند و این طرح منحل نمی شود.

شعار سالمسعود تجریشی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اشاره به اهتمام نمایندگان مجلس نسبت به طرح احیاء دریاچه ارومیه اظهارداشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس به دنبال جمع آوری امضای نامه ای برای اقدامات انجام شده دولت در راستای احیاء دریاچه است که چه فعالیت هایی تا کنون صورت گرفته است.

وی افزود: هفته گذشته نماینده ریاست جمهوری در منطقه دریاچه ارومیه حضور داشت و از نزدیک در جریان اجرای پروژه های ستاد احیاء بود اما تمام نشانه هایی که وجود دارد حاکی از این است که حساسیت دولت و دستگاه های اجرایی نسبت به دریاچه ارومیه بیشتر شده است.

فعالیت کمپین هایی که برای رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: همچنین رئیس جمهور روز یکشنبه هفته جاری به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد که نیاز زیست محیطی تالاب ها را پیگیری کند. ضمن اینکه کمپین هایی که برای رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه فعال شده است نشان می دهد مردم نیز نسبت به مساله حساس تر شده است.

تجریشی با بیان اینکه همه دریاچه های آب شور در دنیا خشک شده اند، گفت: اگر به سراغ تالاب ها نرویم قبول کرده ایم که گرد و غبار خواهیم داشت و بیماری گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سطح دریاچه ارومیه 1600 تا 1700 کیلومتر مربع است، گفت: سطح و حجم آب دریاچه نسبت به سال گذشته کمتر شده اما نسبت به سال 94 بیشتر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب: 679171 ، www.pana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین