پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
مشاور رسانه ای و روابط عمومی هیات عالی گزینش کشور از راه اندازی سایت جامع گزینش خبر داد.
شعارسال: مشاور رسانه ای و روابط عمومی هیات عالی گزینش کشور از راه اندازی سایت جامع گزینش خبر داد.

بهزاد یعقوبی مشاور رسانه ای و روابط عمومی هیات عالی گزینش کشور با حضور در غرفه خبرگزاری مهر از راه اندازی سایت جامع گزینش خبر داد و گفت: نشانی این سایت gozinesh.gov.ir است و افراد در صورت انتقاد و پیشنهاد می توانند به این سایت مراجعه کنند.

وی افزود: اگر در حق فردی در روند گزینش، اجحاف یا خطایی صورت گرفته باشد می تواند به این سایت مراجعه و شکایت خود رو مطرح کند. البته این افراد می توانند به صورت حضوری هم مراجعه کنند و مطمئن باشند که پس از ثبت نام در قسمت شکایات این سایت به مشکل او وسیدگی خواهد شد.

یعقوبی ادامه داد: ما این قول را می دهیم که اگر پس از بررسی، در هیات مرکزی یا در طول مصاحبه با او سلیقه ای عمل شده باشد یا در روند طول کار ظلمی شامل حال وی شده باشد با مقصر برخورد جدی خواهیم کرد و از هیچگونه خطایی نخواهیم گذشت، چرا که نظام گزینش متکی برعقل است و حتما تصمیم گیری ها باید بر مبنای عقل باشد و البته آشنا با مسائل روز کشور و تحولات سیاسی.

مشاور رسانه ای و روابط عمومی هیات عالی گزینش کشور با اشاره به فرمایشی از رهبر انقلاب گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، باید امانت، دیانت و کفایت اشخاص را ملاک گزینش قرار دهیم.

یعقوبی در خاتمه گفت: در راستای تغییر دستورالعمل و به روز رسانی و تدوین ضوابط نیز گام های بلندی برداشته شده که انشاالله بعداز تصویب در هیات عالی به تمام هیات مرکزی ها ابلاغ خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12 آبان 1396، کدخبر: 4132998، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین