پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
با تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی آشنا شوید.

شعارسال: شکلات تیره،بهترین میان وعده برای کاهش استرس

دانشمندان دریافتند، خوردن روزانه یک قطعه شکلات تلخ لازم است و حتی می توان به عنوان یک دارو از آن استفاده کرد، افراد مبتلا به کلسترول تام بالا با خطر افزایش ال دی ال یا لیپوپروتئین با چگالی کم مواجه هستند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی به ویژه آترواسکلروز و حمله قلبی کرونر در آنها بیشتر است فلاوانول موجود در شکلات تیره منجر به کاهش جذب کلسترول در مسیر دستگاه گوارش و همچنین سنتز کلسترول ال دی ال می شود.

رویداد های شگفت انگیز که در اثر مصرف لیمو رخ میدهد

نوشیدن منظم آب لیمو منجر به کاهش میزان اسیدیته در بدن شما را کاهش می دهد ضمن این که منجر به حذف اسیداوریک از مفاصل شما می شود،لیمو نه تنها مواد سمی را از دستگاه گوارش پاک می کند بلکه منجر به تسکین علائمی مانند سوء هاضمه، سوزش سردل و نفخ می شود.

معجزه درمانی آلوئه ورا

این محصول می تواند به واسطه خواص ضد باکتری و ضد میکروب خود دندان ها و لثه ها را سالم نگه دارد. همچنین، آلوئه ورا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است که از سلامت لثه ها حمایت می کنند.افزون بر این، شیره آلوئه ورا حاوی آنتراکینون هایی است که به طور فعال از طریق اثرات ضد التهابی طبیعی درد را درمان و کاهش می دهند.برای پشتیبانی از سلامت دهان و دندان، تنها لثه های خود را با ژل آلوئه ورای تازه ماساژ دهید. همچنین، نوشیدن منظم آب آلوئه ورا به تقویت و حفظ سلامت دندان ها کمک می کند.

آب مروارید را با این خورارکی قرمز درمان کنید

فلفل دلمه ای قرمز، حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است. این ویتامین برای مویرگ های چشم شما بسیار مفید خواهد بود و خطر ابتلا به آب مروارید را کاهش می دهد.

در هفته، بیشتر از این مقدار عسل نخورید

مصرف بالای عسل با افزایش وزن، ابتلا به دیابت نوع 2 و پوسیدگی دندان در ارتباط است. بعلاوه مقدار بسیار زیادی فروکتوز در عسل وجود دارد. فروکتوز یکی از عوامل شناخته شده ایجاد گاز و نفخ است و اگر بیش از حد عسل بخورید ممکن است دچار مشکلات گوارشی بشوید.

سبزی که بیشترین تاثیر را در کنترل قند خون دارند

اسفناج این سبزی کم کربوهیدرات انتخاب عاقلانه ای برای مبتلایان به دیابت نوع دو و حاوی فولات، بتاکاروتن و ویتامین کا است. محققان حتی اعلام کرده اند که رژیم غذایی سرشار از سبزیجات برگ سبز تیره مانند اسفناج خطر ابتلا به دیابت را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

سیگار کشیدن سبب التهاب روده می شود

نتایج یک مطالعه جدید تایید می کند که سیگار کشیدن می تواند به ابتلا به بیماری کرون منجر شود،قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی موجود در تنباکو می تواندخطر ابتلا به این بیماری رنج آور را افزایش دهد.

میوه ای که باید با پوستش مصرف شود

مزایای خوردن کیوی با پوست آن است که لایه بیرونی یا همان پوست کیوی شامل هر دو نوع فیبر حل شدنی و حل نشدنی است و همچنین حاوی فولیک اسید، ویتامین ای و ترکیبات فنولیک است. گذشته از آن، کیوی ویتامین C بالایی دارد که بخش اعظم این ویتامین در پوستش نهفته است.

خواص روغن کرچک برای پوست

روغن کرچک سرشار از سایر اسیدهای چرب است که هنگام استفاده روی پوست صورت، نرمی و لطافت آن را تقویت می کند. همچنین اسیدهای چرب موجود در روغن کرچک رشد بافت های سالم پوست را تقویت می کند و بنابراین در بهبود رنگ پوست موثر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 12آبان1396، کدخبر: 6306786: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین