پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (ایران کان مین 2017) روز شنبه از سوی خانه معدن ایران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و 146 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 139 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

شعارسال : این نمایشگاه در فضایی به وسعت 16 هزار مترمربع با حضور 13 کشور خارجی شامل اسپانیا، استرالیا، اتریش، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، تایوان، ترکیه، چین، سنگاپور، سوئیس، جمهوری کره و لهستان در حال برگزاری است که در آن کشورهای آلمان، ایتالیا و چین به صورت گروهی و رسمی مشارکت دارند.
«
محمدرضا بهرامن» رئیس خانه معدن ایران در آیین گشایش این نمایشگاه افزود: ایران کان مین 2017 می تواند زمینه ساز انتقال آخرین فناوری های روز جهان به ایران باشد و کشورمان می تواند مزیت ها و فرصت های خود را در معرض دید سرمایه گذاران خارجی و داخلی قرار دهد.
به گفته این مقام مسئول، برگزاری چنین نمایشگاه هایی موقعیت مناسبی را برای آشنایی مستقیم قشر دانشگاهی، پژوهشگران، دست اندرکاران و متخصصان با دستاوردهای علمی- صنعتی روز فراهم کرده و در رشد بخش علمی و انگیزه بخشیدن به ارائه نوآوری در کشورمان موثر خواهد بود.
وی تصریح کرد: ایران کان مین 2017 با هدف عرضه و ارائه قابلیت های موجود و توانمندی های کشورمان توسط دست اندرکاران، متخصصان و کارشناسان در زمینه های ایجاد فرصت برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی بخش صنعت، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه در زمینه های موضوعی نمایشگاه، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری های روز به کشورمان و ایجاد ارتباط های تجاری جدید و تقویت روابط پیشین برگزار می شود.
رئیس خانه معدن ایران خاطرنشان کرد: معادن زیر زمینی و روباز، دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی، دستگاه ها، تجهیزات و ماشین آلات حفر و نگهداری تونل، انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری، دستگاه ها و تجهیزات مرتبط با کانه آرایی و فرآوری معدنی، تجیهزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگ های قیمتی و گرانبها، معدن و محیط زیست، سیستم های تهویه معادن، نرم افزارها و سیستم های پردازش داده های معدنی، مواد منفجره و تجهیزات انفجار، فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن، بخش بیمه در صنعت معدن و بنادر و کشتی رانی، از جمله موضوعات محورهای 29 گانه این نمایشگاه را تشکیل می دهند.
چهار میزگرد تخصصی چشم انداز تعامل معادن، محیط زیست و منابع طبیعی، استراتژی معدن و چالش های ساختاری و اجرایی آن، سرمایه گذاری، تامین مالی و استانداردسازی برپایه اقتصاد معدنی و استراتژی زنجیره فولاد در افق ایران 1404، در این نمایشگاه پیش بینی شده است.
نمایشگاه ایران کان مین 2017 از امروز به مدت چهار روز (تا 16 آبان ماه) – چهارم تا هفتم نوامبر – آماده بازدید علاقه مندان است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396، کدخبر: 82718720، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین