پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
سیف گفت: دولت برای هدفمندسازی یارانه‌ها‌ و کنترل بخشی از تورم در این حوزه، براساس یک تفکر جمعی تصمیم‌گیری کرده که قطعاً خللی در وظایف جهادکشاورزی در حوزه تولید و زنجیره تامین و بازرگانی ایجاد نخواهد کرد.

شعار سال: یزدان سیف معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: مسئله خودکفایی گندم با ارجاع آن به تنظیم بازار با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد و کارگروه تنظیم بازار نیز زیر نظر دولت و وزارت جهاد کشاورزی اداره می شود.

سیف در خصوص کارگروه گندم، آرد و نان تاکید کرد: دولت برای هدفمندسازی یارانه‌ها‌ و کنترل بخشی از تورم در این حوزه، براساس یک تفکر جمعی تصمیم‌گیری کرده که قطعاً خللی در وظایف جهادکشاورزی در حوزه تولید و زنجیره تامین و بازرگانی ایجاد نخواهد کرد؛ زیرا مقوله تامین یک مقوله میان رشته‌ای و میان دستگاهی است.

وی افزود: همان گونه که نانوا و نظام صنفی در حوزه وزارت صنعت تعریف شده، مرزعه تا نانوا نیز در حوزه وزرات جهاد تنظیم شده و این کارگروه هم به عنوان تنظیم کننده‌ی روابط در زنجیره‌ی تامین است. ضمن اینکه کارگروه تنظیم بازار فقط مختص بخش کشاورزی نیست و همه‌ی بخش‌ها ازجمله تولید و خدمات را نیز در بر می‌گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کد مطلب: 553092، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین