پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
معاون وزیر کشاورزی تأکید کرد که قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی همچنان بر جای خود باقی است و واگذاری وظایف گندم، آرد و نان در کارگروه تنظیم بازار به وزیر صنعت، معدن و تجارت خدشه ای به این قانون وارد نمی‌کند.

شعارسال: عبدالمهدی بخشنده، اظهار کرد: قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی کاملاً بر جای خود باقی بوده و در حیطه وظایف وزارت جهاد کشاورزی است که مسئولیت اجرای آن را وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی بر عهده دارند و هیچ خدشه ای بر آن وارد نخواهد شد.

وی افزود: ابلاغیه ای که اخیراً منتشر شد در قالب ستاد تنظیم بازار و کارگروه تنظیم بازار بود که در حوزه آرد و نان است، و زیر مجموعه معاونت اجرایی رئیس جمهور قرار دارد و از آنجا که نانوایی‌ها به عنوان یک صنف در زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی قرار ندارند، آن را به وزارت صنعت معدن و تجارت واگذار کرده اند.

معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برخی رسانه‌ها بیش از حد به این موضوع پرداخته اند اما به نظر می رسد که هیچ تخلفی از نظر قانونی صورت نگرفته و وزارت جهاد کشاورزی گندم را از زمان برداشت تا خرید و تبدیل به آرد مدیریت نظارت می کنند؛ بنابراین خدشه ای به قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی وارد نمی‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25آبان1396 ، کدخبر: 96082515018: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین