پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
معاون غذا و داروی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از مداخله نادرست سازمان استاندارد درمورد یکی از فراورده های آشامیدنی که از سوی سازمان غذا و دارو متخلف شناخته شده بود، گفت: استاندارد بودن یک فرآورده خوراکی یا آشامیدنی برای سالم بودن آن کفایت نمی کند.
شعارسال: از سازمان غذا و دارو، رسول دیناروند تاکید کرد: متولی سلامت فرآورده های خوراکی و آشامیدنی، سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت است.

وی خاطرنشان کرد: اغلب تولید کنندگان آب های معدنی و آشامیدنی که در شهریور ماه با حکم سازمان غذا و دارو خطوط تولیدی آنها متوقف شده بود، اصلاحات لازم را انجام داده اند و به تدریج با توجه به نتایج بازرسی های به عمل آمده و آزمایش های جدید، امکان ورود به بازار را خواهند یافت.
دیناورند درمورد شرکت آب معدنی دماوند نیز گفت: این شرکت نیز موظف شده تا اصلاحات لازم را انجام دهد که خوشبختانه با توجه به همکاری های واحد مذکور، بزودی امکان تولید و توزیع آب آشامیدنی دماوند نیز فراهم می شود.
به گزارش خبرنگار ما، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک ماه پیش، سازمان غذا و دارو را مکلف به انجام بررسی های جامع نگر درمورد آب های معدنی، آشامیدنی و بسته بندی کرد و اکنون پس از پایان مهلت مقرر، آب های معدنی آلوده از سطح بازار جمع آوری شده اند.
پیشتر سازمان غذا و دارو محصولات 12 شرکت تولید آب معدنی و آشامیدنی را غیر بهداشتی اعلام کرده بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت ایرنا، تاریخ انتشار 13 مهر 1394،کد مطلب 81784457 (4908717) www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین