پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
رئیس شورای عالی سیاسی یمن نمایشگاه سامانه‌های موشکی دریایی این کشور را که همه ساخت داخل هستند، افتتاح کرد.

شعار سال: صالح الصماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور روز دوشنبه نمایشگاه سامانه‌های موشکی دریایی را افتتاح کرد. این نمایشگاه با همکاری نیروی دریایی و دفاع ساحلی برپا شده است.

در ابتدای آغاز به کار این نمایشگاه، فرماندهی نیروی دریایی و دفاع ساحلی یمن درباره سامانه‌های موشکی دریایی "المندب" که ساخت داخل هستند و دقت بالایی در هدف گیری اهداف دریایی دارند گزارشی ارائه داد.

وی گفت: این دستاورد بزرگ تحولی چشمگیری در معادله جنگ با دشمن و قدرت بازدارنده‌ای ارتش یمن است و توازن قدرت را تغییر خواهد داد.

الصماد نیز تأکید کرد: پول‌های کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که برای حمله به آزادگان یمن و جهان خرج می‌شود به زودی با آتش و آهن به سوی آن ها بازمی‌گردد.

وی از پاداش‌های مادی و معنوی برای فعالان در بخش صنایع نظامی خبر داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی دوره اخیر توانایی‌های دفاعی و موشکی خود را افزایش داده و توانستند در حمله موشکی اخیر فرودگاه ملک خالد در ریاض، پایتخت عربستان را هدف قرار دهند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار 16 آبان 96، کد مطلب: 571039، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین