پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مجموع 250 هزار نفر در واحدهای صنفی استان مشغول به فعالیت هستند.

شعار سالجعفر صادق اسکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ادامه داد: با صدور 4 هزار و 600 پروانه صنفی برای بیش از 11 هزار و 500 نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: در شش ماهه نخست امسال 4 هزار و 600 پروانه با میانگین درآمد 23 میلیارد ریالی برای 11 هزار و 500 نفر شغل ایجادشده است.

اسکندری وجود دست فروش‌ها و عدم توان رقابت با فروشگاه‌های اینترنتی (مجازی) و زنجیره‌ای را بزرگ ترین مشکل اصناف دانست.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به دغدغه‌های اصناف در خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی، تصریح کرد: فروشگاه‌های اینترنتی و زنجیره‌ای به صورت قانونی فعالیت می‌کنند و صنوف در صورتی می‌توانند با این فروشگاه‌ها رقابت کنند که خود را توانمند سازند.

وی گفت: در مجموع 250 هزار نفر در واحدهای صنفی استان مشغول به فعالیت هستند.

اسکندری گفت: به منظور توانمندسازی اصناف، برای صدور پروانه برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:556721، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین