پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پنج ملیون جلد کتاب در مدارس این استان وجود دارد که با این تعداد، سرانه کتاب ۵.۱ است.

شعار سال: براتعلی منصوریان صبح امروز در گردهمایی انجمن کتابخانه‌های خراسان رضوی که استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه ما در حوزه کتاب کودک و نوجوان با فقر جدی روبه‌رو هستیم، اظهار داشت:برای افزایش سرانه کتاب باید برای همه پارامترها برنامه داشته باشیم.
وی در خصوص وضعیت کتابخانه‌های مدارس خراسان رضوی بیان کرد: تا دو سال گذشته، تقریبا ۷۰۰ مدرسه در این استان بدون کتابخانه مدرسه‌ای فعال بود که با برنامه‌ریزی این تعداد به ۲۷۰ مدرسه رسیده است.
منصوریان با بیان اینکه کتابخانه‌های سیار باید به کمک مدارس بیایند، متذکر شد: ما از سازمان برنامه و بودجه درخواست داریم که ردیف خاصی برای کتابخانه‌های مدارس ایجاد کنند تا بتوان کارهای بزرگی در این بخش انجام داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر،پنج ملیون جلد کتاب در مدارس این استان وجود دارد که با این تعداد، سرانه کتاب ۵.۱ است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 آبان 96، کد مطلب: 13960823000425: www.razavi.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین