پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
شهردار اراک گفت: منطقه سنجان به عنوان پایلوت اجرای طرح بین‌المللی شهر سالم انتخاب شد.

شعار سالداوود تاجران ظهر امروز در جلسه با معتمدان منطقه سنجان اظهار داشت: خوشحالم از این که انتظارات شهروندان از مجموعه شهرداری به سببعملکرد و شفافیت در امر خدمت‌رسانی به شهروندان بالا رفته است.

وی افزود: با توجه به این که مجموعه مدیریت شهری اعتقاد راسخ به صداقت در عملکرد دارند به همین سبب برای تمامی پروژه‌های عمرانی در اراک روزشمار داریم.

شهردار اراک مطرح کردنویژگی‌های طبیعی و جمعیتی منطقه سنجان گفت: شهرداری کلانشهر اراک به دنبال تبدیل شهر اراک به پروژه بین‌المللی شهر سالم است و به این منظور منطقه سنجان را به عنوان پایلوت انتخاب کرده است.

تاجران بیان کرد: این پروژه بین‌المللی است و به صورت هیئت امنایی متشکل از وزرای چند وزارت‌خانه مانند وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، وزارت آموزش عالی و چندین وزارت خانه دیگر اداره می‌شود و امیدواریمبا اجرای این پروژه شهر اراک را سالم‌تر و زیباتر ببینیم.

وی اضافه کرد: شهرداری اراک به دنبال ایجاد ارتباط مثبت و سازنده با شهروندان است به همین منظور تلاش می‌کند در مساجد منطقه سنجان جلسات مستمری را با مردم ترتیب دهیم.

عضو سابق شورای شهر اراک هم در این نشست گفت: مردم سنجان عاشق شهر ودیار خود هستند و برای آبادانی شهر اراک از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کتتد.

محمد شریفی بیان کرد: منطقه سنجان دارای ظرفیت‌هایویژه‌ای است که از آنها می‌توان به عنوان یک فرصت برای رشد وتوسعه اراک استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: درخواست داریم با پر رنگ‌تر شدن نقش مردم سنجان، استفاده از فضای سبز، قنوات، انجام پروژه‌های کوچک و زود بازده، مشکلات عمرانی و ترافیک این منطقه برطرف و شهردار اراک توجه بیشتری به این منطقه داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 25 آبان 96، کدمطلب:1575958، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین