پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مديرعامل عمران و شهرسازي شهرداری اراک گفت: طرح ٥٨ متري يكي از مهم‌ترين طرح‌هاي شهر اراك است كه عمليات اجرايي آن از سال ٨٥ توسط شوراي عالي شهرسازي كليد خورده است.

شعار سال: سعید بیاتیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ٥٨ متری قرار است حد فاصل میدان ولیعصر و پل فرنگی را به یکدیگر متصل کند.

وی اظهار داشت: تصمیم نهایی برای ادامه و یا لغو این طرح منوط به تصمیم شورای عالی شهرسازی است و شهرداری در اصل مجری طرح مطرح شده است.

مدیرعامل عمران و شهرسازی شهرداری اراک بیان کرد: در این طرح ٥٨ متر کف خیابان و دو طرف حریم و هزار ٨٠ پلاک کف خیابان و حریم این املاک در طرح قرار دارند.

بیاتیان با اشاره به املاک تملک شده توسط شهرداری ادامه داد: حدود ٤٨٠ پلاک در کف و مابقی در حریم این طرح مستقر است که هر چه سریع‌تر باید تعین تکلیف شود.

وی افزود: در صورت اجرایی شدن این طرح نارضایتی مردم کمتر خواهد شد و مردم به شهرداری اعتماد بیشتری خواهند کرد.

مدیرعامل عمران و شهرسازی شهرداری اراک گفت: طرح ٥٨ متری قرار است در چهار فاز عملیاتی به اجرا در آید که امید این می‌رود در فاز اول تخریب با دستور شهردار و شورای شهر تا پایان سال اجرایی شود.

بیاتیان با اشاره به اینکه زمان اجرای عملیات طرح ٥٨ متری طولانی و آستانه تحمل مردم را کم کرده است، تصریح کرد: شهرداری تمام تلاش خود را خواهد کرد که از محل تملکات شهرداری بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه را تأمین کند.

مدیرعامل عمران و شهرسازی شهرداری اراک اظهار داشت: اجرای طرحی کارآمد بهتر از اجرای طرحی با کارایی کم و زمان طولانی است.

بیاتیان با اشاره اینکه عرض خیابان به منظور اجرایی شدن طرح کم و ورود خروج ماشین‌آلات در این خیابان به‌سختی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: از شهروندان ساکن در طرح خواهش می‌کنیم که صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و ما را تا اجرایی شدن این طرح یاری کنند.

مدیرعامل عمران و شهرسازی اراک گفت: برای اجرایی شدن طرح ٥٨ متری به همکاری مردم، تأمین منابع مالی، مدیریت شهرداری نیاز داریم که بتوانیم هر چه سریع‌تر کار را پیش ببریم.

بیاتیان تصریح کرد: با تعدادی از مالکین ساکن در طرح ٥٨ متری توافقات به منظور تخریب آغاز شده است و مابقی نیز در حال رایزنی می‌باشیم.

وی گفت: با توجه به منابع مالی کم و شرایط موجود در شهرداری نمی‌توان زمان مشخصی را برای اجرایی شدن نهایی این طرح عنوان کرد.

مدیرعامل عمران و شهرسازی اراک اظهار داشت: به منظور اجرایی شدن بخشی از این طرح پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بتوانیم حریم را ایجاد کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 5 آبان 96، کد مطلب: 13960804000593:www.markazi.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین