پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به احتمال افتتاح پروژه پل سیدالشهدا (ع) تا یک ماه آینده، گفت: نصب کابل‌ها با سرعت در حال پیگیری است.

شعار سال: عباس راشاد اظهار کرد: پل سیدالشهدا (ع) جزو طرح‌هایی است که اتمام آن طولانی شد و شهروندان در همین رابطه گلایه‌مند بودند ولی باید عنوان کرد که یکی از دلایل این تاخیر، تحریم‌ها و مشکلات پیرامون وارد کردن کابل‌ها به کشور بود.

وی تصریح‌ کرد: بعد از اینکه موفق به خرید کابل‌ها شدیم، مشکلات مالی نیز در شهرداری وجود داشت که سعی شد به مرور این موانع برطرف شود و خوشبختانه این روزها کارها با سرعت در حال پیگیری است.

این مسئول با بیان اینکه 40 میلیارد تومان هزینه نهایی ساخت این پل بدون احتساب تملکات خواهد بود، گفت: این هزینه با گذشت زمان افزایش یافت و تا یک ماه آینده شاهد به اتمام رسیدن انتظار شش ساله زنجانی‌ها در رابطه با افتتاح نهایی این پل خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پل سیدالشهدا (ع) بر اساس نیاز منطقه ساخته شد، افزود: عده‌ای عنوان می‌کنند این پل مشکلات ترافیکی را برطرف نمی‌کند در حالی که در پاسخ به این افراد باید عنوان کرد طرح‌های مطالعاتی پروژه موجود است و در سال 90 با توجه به نیاز این منطقه، کلنگ کار بر زمین زده شد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره اینکه اعتبار احداث پل سیدالشهدا (ع) مقرر بود بین سه بخش شهرداری، استانداری و مسکن و شهرسازی سابق تخصیص یابد، افزود: تاکنون استاندری حدود 705 میلیارد تومان هزینه کرده است که رقم خوبی است و در حال پیگیری اعتبار مربوط به راه‌ و شهرسازی نیز هستیم.

راشاد در ادامه با بیان اینکه اگر به دنبال نصب کابل و احداث پایلون نبودیم، عملیات ساخت در طول دو سال به پایان می‌رسید، خاطرنشان‌کرد: این در حالی است که مسئولان به دنبال این بودند که این پل با احداث پایلون به‌ نماد شهری تبدیل شود و همین موضوع کار را طولانی‌تر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 24 مهر 96، کد مطلب: 967-22114-5:www.zanjan.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین