پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
مدیر کل کمیته امام خمینی آذربایجان غربی از کمک سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی مردم استان به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

شعار سال: مدیر کل کمیته امام خمینی آذربایجان غربی با اظهار اینکه کمیته امداد در سطح استان از فردای شب زلزله اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاهی کرده است، گفت: تاکنون 180 کامیون حامل نیاز های ضروری زلزله زدگان از جمله نان، کنسرو، خرما، پتو، بخاری نفتی، و لوازم گرمایشی از سوی کمیته امداد آذربایجان غربی به مناطق حادثه دیده استان کرمانشاه اعزام شده است.

عزیز سهندی ارزش کمک های مردمی ارسالی به مناطق زلزله زده را سه میلیارد و 700 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه و نوعدوست استان آذربایجان غربی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بلافاصله بعدازوقوع زلزله دست به کار شدند و به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نمودند و این کمک ها را درقالب هدایای نقدی و غیر نقدی به پایگاه های کمیته امداد اهدا کردند.

وی تصریح کرد: حجم کمک های مردم استان به پایگاه های کمیته امداد به قدری زیاد است که هر روز به صورت میانگین 30 کامیون از سوی این نهاد راهی مناطق زلزله زده می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه 95 پایگاه ثابت در سطح استان مشغول جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان می باشد, اضافه کرد: 700 امدادگر در سراسر استان به صورت آماده باش در این پایگاه ها پذیرای کمک ها و هدایای مردم استان به هموطنان زلزله زده هستند.

همچنین سهندی از مشارکت کمیته امداد آذربایجان غربی دراحداث 100 واحد مسکونی برای زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: در حال حاضر آمار دقیق واحد های تخریب شده نیاز به بازسازی مجدد و یا نیاز به تعمیرات مشخص نشده است و در صورت سپری شدن این مرحله, مشارکت خود را در ساخت و تعمیر واحدهای مذکور آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به بی خانمان ها شدن تعداد زیادی از خانواده های تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی استان کرمانشاه گفت: خانواده های مددجویانی که در زلزله اخیر سر پناه خود را از دست داده اند، نیاز مند کمک های خیران هستند تا در قالب بازسازی و یا احداث دوباره به خانه های خود بازگردند به همین منظور کمیته امداد آذربایجان غربی خواستار مشارکت مردم خیر سراسر استان در احداث و بازسازی واحد های مسکونی آسیب دیده و یا تخریب شده, می باشد.

سهندی گفت: برای مشارکت مردم خیر استان شماره حساب 0154385438000 نزد بانک ملی و همچنین سیستم پرداخت آنی باشماره گیری #99*کدشهرستان*8877* درنظرگرفته شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد مردم استان نقش چشمگیری در رفع مشکلات زلزله زدگان ایفا کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 28 آبان 96، کد مطلب: ۶۳۲۷۸۴۳ ، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین