پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۷۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روح بسیج حرکت و تحول در مسیر انقلاب است، گفت: بسیجی اهل درک و فهم و بصیرت عمیق بوده و شرایط را خوب می‌فهمد و درک می‌کند و به اقتضای آن شرایط در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قیام می‌کند.

شعارسال: سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم میثاق هزاران نفر از بسیجیان ولایت با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در صحن اصلی حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که در هفته دیگری به نام بسیج، توفیق یافتیم تا در کنار مرقد موسس بسیج حضور پیدا کنیم تا بار دیگر با آرمانهای امام راحل و ملت بزرگوار تجدید میثاق کنیم.

وی با بیان اینکه روح بسیج حرکت و تحول در مسیر انقلاب است، ادامه داد: بسیج زمانی می تواند به حرکت خود ادامه دهد که حرکت و تعالی اش در مسیر انقلاب باشد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه بسیج رهرو ولایت و الگویی است که امام راحل ترسیم کردند، اظهار داشت: اگر حرکت امام(ره) و سیر تحول آفرین انقلاب آغاز نمی شد، اساسا از نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب و تداوم و استمرار آن خبری نبود، امام به ما یاد دادند، که حیات، نشاط و تعالی در حرکت و تحول است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: از فرماندهی کل قوا به واسطه فرمانی که برای همه دولتمردان به خصوص بسیج، سپاه و ارتش در خصوص کمک به زلزله زدگان صادر کردند و امروز نیز به مناطق زلزله زده سفر کردند، تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: امام(ره) از مسیر نورانی که پیامبر(ص) ترسیم کردند، تبعیت نمود و امروز رهبری معظم همان آدرس را به ما می دهند، بسیج آن زمانی می تواند به حرکت نقش آفرین خود ادامه دهد که معتقد به تحول و حرکت در انقلاب اسلامی باشد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه روزی که بسیج را از حرکت نگاه دارند، دیگر بسیج نیست،گفت: اگر ولایتمداری، توسل و تمسک به ولایت را از بسیج حذف کنند، هیچ چیز برای بسیج نمی ماند، لذا درس ولایتمداری، آموزه اول قاطبه بسیجیان است، مختصات دیگر، بسیجی اهل درک و فهم و بصیرت عمیق بوده و شرایط را خوب می فهمد و درک می کند و به اقتضا آن شرایط در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قیام می کند.

سردار غیب پرو ادامه داد: حرکت مستمر بسیج دارای ویژگی‌های متعددی است و اول اینکه در راه ولایت است و بدون ولایت چیزی ندارد. بسیجی شرایط را خوب می فهمد و دارای درک بالاست.

وی تاکید کرد: دشمن ستیزی را یکی دیگر از ویژگی های بسیج می دانم و افتخار بسیج، خدمت به مردم است و در حادثه زلزله در غرب کشور این مسئله به خوبی مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما اعتلای بسیج را در خدمت رسانی به مردم می دانیم، خاطر نشان کرد: بسیجی باید بداند در دوران غیبت باید خود و جامعه را برای آمدن امام زمان(عج) آماده کند زیرا قرار است برای حکومت جهانی عدالت گستر آماده شود.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه دشمنان نمی خواهند نامی از اسلام باشد و از روز اول پیروزی انقلاب به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران بودند اما ملت ما آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت های ظالم منطقه را به خوبی می شناسد و فریب نمی خورد، گفت:حیات بسیجی در حرکت و استمرار در راه حق طلبی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: ۲۹ آبان 1396 ، کدخبر: 13960829000841 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین