پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: منتظریم تصمیم مقامات آمریکایی در رابطه با نوع اجرای قانون ویزا تاثیرات خود را بگذارد و آن وقت تصمیم بگیریم.

شعارسال: معاون وزیر خارجه کشورمان گفت:منتظریم تصمیم مقامات آمریکایی در رابطه با نوع اجرای قانون ویزا تاثیرات خود را بگذارد و آن وقت تصمیم بگیریم.

عباس عراقچی در حاشیه مراسمی در دانشگاه شهید بهشتی درخصوص واکنش ایران به قانون محدودیت صدور ویزا و تاثیر آن بر برجام و تمهیدات در این زمینه گفت: دولت آمریکا و وزیر خارجه این کشور تعهد کردند این قانون به گونه‌ای اجرا شود که به منافع حاصل از برجام خدشه‌ای وارد نشود. آنها در قدم اول ترتیباتی را اتخاذ کردند که تجار و بازرگانان در سفر به ایران دچار مشکل نشوند. در مراحل بعدی قرار است تمهیداتی به خرج دهند که برای افراد دیگر مشکلی ایجاد نشود.

وی گفت: منتظریم تصمیم مقامات آمریکایی در رابطه با نوع اجرای قانون ویزا تاثیرات خود را بگذارد و ببینیم به آن شکل که تصویب شده اجرا می‌شود خللی در برجام ایجاد می‌کند یا خیر و بعد تصمیم مقتضی گرفته خواهد شد.

عراقچیدرخصوص تشکیل جلسه هیات نظارت بر برجام و تصمیم‌گیری درخصوص قانون ویزا گفت: کمیته نظارت جلسات خود را به طور مرتب دارد و تصمیماتش را به موقع اتخاذ می‌کند و دولت بر اساس آن حرکت می‌کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج- تاریخ انتشار یکشنبه 11 بهمن 1394-کدخبر:17577-www.mojnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین