پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
رئیس کمیته فرهنگ و هنر کمیسیون فرهنگی مجلس بابیان اینکه دولت باید لایحه نظام جامع رسانه‌ای را تقدیم مجلس کند، گفت: این لایحه باید علمی، کارشناسی شده و متناسب با شأن خبرنگاران باشد.

شعار سالرئیس کمیته فرهنگ و هنر کمیسیون فرهنگی مجلس بابیان اینکه دولت باید لایحه نظام جامع رسانه‌ای را تقدیم مجلس کند، گفت: این لایحه باید علمی، کارشناسی شده و متناسب با شأن خبرنگاران باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمیناحمد مازنینماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه نظام جامع رسانه‌ای گفت: این لایحه هنوز از طرف دولت به مجلس ارسال نشده و ما منتظر دریافت این لایحه هستیم.

وی افزود: ما معتقدیم یک لایحه کارشناسی شده و دربردارنده نظرات صاحب‌نظران باشد ضمن اینکه متناسب با شأنخبرنگارانبه مجلس ارائه شود.

این نماینده اصلاح‌طلب و عضو فراکسیون امید مجلس تأکید کرد: از هرگونه دوقطبی شدن رسانه‌ها باید جلوگیری شود و ما تأکیدداریم که لایحه جامع رسانه‌ای با توجه به اسناد بالادستی نظام تدوین شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مازنی تأکید کرد: اهالی رسانه باید مثل دیگر اقشار مانند پزشکان یک نظام جامع صنفی داشته باشند و مشکلات خود را بررسی و در پی حل آن باشند.

وی گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه باید در پی شناسایی مشکلات و انتقاد آن به مسئولین و مقامات باشند و علاوه بر حقوق خود حقوق ملت را پیگیری و مطالبه نمایند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از تعیین یک تیم کارشناسی در کمیسیون فرهنگی مجلس جهت پیگیری این لایحه خبر داد و گفت: ما در روزهای گذشته از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستیم تا آخرین وضعیت این لایحه و اینکه در چه مرحله‌ای از تدوین و تصویب قرار دارد را به مجلس اعلام کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مازنی بابیان اینکه اخبار متفاوتی از این لایحه به گوش می‌رسد، گفت: برخی می‌گویند این لایحه در دولت تصویب‌شده برخی هم از توقف این لایحه خبر می‌دهند. درهرحال تا الآن ما از سرنوشت این لایحه اطلاعی نداریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بولتن نیوز ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:۵۴۴۶۸۱، www.bultannews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین