پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۹۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
استاندار گیلان به همراه تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برای بررسی و رفع مشکلات به آستارا سفر کرده و در نشست یک روزه هم اندیشی مسئولان استانی و شهرستانی، برای توسعه این شهرستان مرزی تصمیم گیری می شود.

شعار سال: مصطفی سالاری روز پنجشنبه به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در بدو ورود به آستارا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان و نثار شاخه گل، به مقام آسمانی شاهدان دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی در نشست هم اندیشی مدیران در فرمانداری آستارا گفت: حدود ۲۵ مدیرکل برای بررسی مشکلات و ارائه راهکار رفع آن ها در این شهرستان حضور دارند و تا شامگاه امروز، طرح های پیشنهادی و نیمه کاره با لحاظ نظر مردم اولویت بندی می شود.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست بعد از شنیدن مشکلات مردم از زبان مسئولان شهرستانی، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها مطالبات مردم را در سه بخش قابل اجرا، نیاز به زمان برای تمهید مقدمات و غیرقابل اجرا برای مسئولان آستارا اعلام و دلایل غیرقابل اجرا بودن برخی طرح ها نیز بیان کنند.

سالاری بر ضرورت استفاده بیشتر و بهتر مردم مرزنشین آستارا از مزیت مرزی، پیگیری رفع محدودیت های گمرکی از ناحیه وزارت امور خارجه و همکاری مستمر دستگاه های اداری برای تکمیل طرح های نیمه کاره آستارا تاکید کرد.

او گفت: انتظار دارم نخستین سفر کاری خود به همراه مدیران استانی به آستارا در رفع پاره ای از مسائل و مشکلات این شهرستان مفید باشد و در سفرهای آینده، گزارش توفیق ها و دستاوردها به سمع و نظر مردم برسد.

نشست هم اندیشی مدیران کل و مسئولان شهرستان آستارا تا شامگاه امروز ادامه خواهد داشت و مسائل و مشکلات مردم آستارا از سوی مسئولان این شهرستان در این نشست مطرح می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و لوندویل و ۶۲ روستا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری گیل سداد، تاریخ انتشار 9 آذر 96، کد مطلب: 4342 ، www.gilsadad.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین