پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۶۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
رییس سازمان فروش اموال مازاد بانک‌ها از برگزاری چهار مزایده برای فروش اموال مازاد بانک‌های رفاه کارگران، ملی، سپه ومزایده مشترک اموال بانک‌های کشاورزی، صنعت و معدن و توسعه صادرات تا ۱۵دی ماه خبر داد.

شعار سال: حسن یمنی با اعلام این خبر، افزود: امروز دومین مرحله آگهی فروش اموال مازاد ۲۲۵ ملک بانک رفاه کارگران در روزنامه های سراسری به چاپ رسیده است.

وی، ارزش تقریبی ۲۲۵ ملک بانک رفاه کارگران را هزار میلیارد ریال (۱۰۰ میلیارد تومان) اعلام کرد.

رئیس سازمان فام ادامه داد: بعد از برگزاری مزایده فروش اموال بانک رفاه کارگران، مزایده ای برای فروش ۱۸۰ ملک مازاد بانک ملی ایران در برنامه است ولی در حال حاضر امکان اعلام ارزش تقریبی این املاک وجود ندارد.

یمنی گفت: بعد از برگزاری این دو مزایده، مزایده سوم برای فروش اموال مازاد بانک سپه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به ارزش تقریبی این مزایده در حال جمع آوری از سراسر استان هاست، گفت: در مزایده فروش اموال مازاد بانک سپه ۲۵۰ ملک برای فروش به مزایده گذاشته می شود.

رئیس سازمان فام درباره مزایده چهارم نیز گفت: یک مزایده مشترک نیز برای فروش اموال مازاد سه بانک کشاورزی، صنعت و معدن و توسعه صادرات تا قبل از ۱۵ دی ماه برگزار خواهد شد.

یمنی، تعداد املاک به مزایده گذاشته شده در این مزایده مشترک را حدود ۲۰۰ ملک اعلام کرد و گفت: این بانک ها در حال ارسال اطلاعات مربوط به املاک خود هستند و بعد از بررسی ها می توان ارزش تقریبی آنها را اعلام کرد.

رییس سازمان فروش اموال مازاد بانک‌ها ادامه داد: سازمان فام همچنین قرارداد فروش ۲۰۰ ملک را با بانک مسکن نهایی کرده است و زمان برگزاری فروش اموال مازاد بانک مسکن نیز بعد از برگزاری این چهار مزایده تا ۱۵ دی ماه تعیین خواهد شد.

وی همچنین از مزایده دیگری برای فروش اموال مازاد بانک سپه تا پایان سال خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم، تاریخ 11 آذر 96، کد مطلب: 81135: www.derang.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین