پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
رئیس‌جمهور فرانسه روز (پنجشنبه) در سفری یک روزه وارد قطر ، کشوری که در حال حاضر با تحریم از سوی همسایگان عرب خود روبروست، شد.

شعارسال:رئیس‌جمهور فرانسه روز (پنجشنبه) در سفری یک روزه وارد قطر ، کشوری که در حال حاضر با تحریم از سوی همسایگان عرب خود روبروست، شد.

پس از ورود به قطر بلافاصله به پایگاه هوایی العدیب که محل استقرار ۱۰ هزار نیروی آمریکایی است و فرماندهی مرکزی آمریکا در آنجا قرار دارد، رفت. فرانسه نیز تعدادی نیرو در این پایگاه دارد که گفته می‌شود در جنگ با داعش و همچنین جنگ در افغانستان به نیروهای آمریکایی کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس امانوئل ماکرون،ماکرون پس از دیدار با سربازان آمریکایی و فرانسوی به دیدار فرماندهان آنها رفت. وی گفت که چند ماه آینده نتیجه جنگ علیه گروه داعش در عراق و سوریه کاملا مشخص خواهد شد.

وی گفت: این پیروزی نظامی در واقع به معنی پایان عملیات‌ها و پایان جنگ ما نیست چرا که آنچه اولویت ماست، ایجاد ثبات و برقراری صلح در عراق و سوریه است. بهار آینده برای تعیین اوضاع در عراق زمان سرنوشت‌سازی است.

ماکرون قرار است با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر نیز دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.

وزیر امور خارجه فرانسه در این سفر ماکرون را همراهی می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت آفتاب، تاریخ انتشار16آذر 96،کدخبر: 493999، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین