پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نشست تروئیکای بین‌المجالس کشورهای اسلامی در ۲۸ آذرماه امسال در تهران خبر داد.

شعارسال : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نشست تروئیکای بین‌المجالس کشورهای اسلامی در ۲۸ آذرماه امسال در تهران خبر داد.

کاظم جلالی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  ضمن محکومیت اقدام اخیر ترامپ مبنی بر ادعای پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی اظهار داشت: درباره موضع ایران در قبال این موضوع باید بگویم ما در ماه آینده (دی ماه سال جاری) نشست بین‌المجالس اسلامی را در تهران برگزار خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: طبیعی است که با توجه به فضای جدید بوجود آمده، شعار این اجلاس هم شعار قدس و آزادی قدس خواهد بود که روسای مجالس کشورهای اسلامی در آن شرکت خواهند کرد.

جلالی ادامه داد: البته قبل از آن هم طی 10روز آینده ما تروئیکا بین‌المجالس اسلامی که متشکل از سه کشور مالی، ایران و عراق است به همراه کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس اسلامی را در ایران برگزار می‌کنیم.

«بنابراین نشست تروئیکای بین‌المجالس اسلامی سه‌شنبه 28 آذر ماه 96 متشکل از روسای مجالس کشورهای جمهوری اسلامی،‌ مالی و عراق و همچنین اعضای کمیته فلسطین در تهران و به میزبانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تشکیل خواهد شد

وی افزود: این مقدمه‌ای است برای اجلاس روسای مجالس کشورهای اسلامی که در دی ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابراین ما در آخر آذر و اوایل دی ماه سال جاری دو جلسه مهم را برای این موضوع خواهیم داشت و حتما مجالس کشورهای اسلامی در این خصوص (اقدام اخیر ترامپ)‌ اقدامات لازم را انجام خواهند داد بویژه که از یک ماه دیگر ریاست اتحادیه بین‌المجالس اسلامی به ایران منتقل خواهد شد، طبیعی است که ما این فرصت را خواهیم داشت که با استفاده از فرصت ریاست اتحادیه هماهنگی‌ها را در حوزه پارلمانی کشورهای اسلامی هم انجام دهیم.

جلالی ادامه داد: البته مجلس شورای اسلامی، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همه نمایندگان مجلس در این خصوص به وظایف خود عمل خواهند کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 17 آذر 96، کد خبر:13960916001029،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین