پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری بر اساس بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب نماهنگ «« فلسطین آزاد خواهد شد»» را منتشر کرد.

شعارسال: کانال تلگرامی KHAMENEI.IR گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی که در مورخ 1396/09/15 ایراد فرمودند را در قالب نماهنگ «فلسطین آزاد خواهد شد» منتشر کرد.

رهبر معظم انقلاب در این نماهنگ فرمودند: "اینکه ادعا می کنند می خواهند قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام بکنند، این از عجز و ناتوانی اینهاست.

در قضیه فلسطین دستهای اینها بسته است. با این کار بلاشک ضربه‌ی بزرگتری خواهند خورد و دنیای اسلام در مقابل اینها خواهد ایستاد. قطعا دشمن نمی تواند در مورد فلسطین موفقیت مورد نظر خودش را پیدا کند و فلسطین آزاد خواهد شد. تردیدی نبست که فلسطین آزاد خواهد شد."

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار: 16 آذر1396 ، کدخبر: 674321 ، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
قدس برای بچه شیعست و بس
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین