پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: همزمان با آغاز فصل سرما همه بخش‌های اماکن متبرکه آمادگی لازم را به منظور مواجه با بارندگی پیدا کرده‌اند.

شعار سالسیدخلیل منبتی اظهار داشت:اداره رفاه زائرانحرم مطهر رضوی و دیگر بخش‌های اماکن متبرکه در آغاز فصل سرما برنامه‎ریزی‌های لازم را در راستای هماهنگی در مواجه با بارندگی‌های احتمالی برف و باران انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: همه روزه سازمان هواشناسی استان خراسان رضوی به صورت اختصاصی گزارش سه روزه وضعیت جوی هوای مشهدو به ویژه حوزه اماکن متبرکه را در اختیار این اداره قرار می‎دهد و پس از بررسی و تصمیم‎گیری اقدامات لازم به نیروهای خدماتی ابلاغ می‎شود.

معاون اماکن متبرکه و امورزائرانآستان قدستاکید کرد: با پیش‌بینی بارندگی از سوی سازمان هواشناسی و اعلام میزان آن، نسبت به برگزاری نمازهای یومیه و فرش‌آرایی حرم مطهر اقدام می‎شود و همچنین در صورت پیش‎بینی بارش برف، همه برف‎روب‎ها به حال آماده‎باش درخواهند آمد و برای رفاه تردد زائران مسیرهای رفت و آمد با کفپوش پوشیده خواهد شد.

منبتی با اشاره به در اختیار داشتن 30 هزار مترمربع کفپوش تصریح کرد: همه ساله این کفپوش‎ها با آغاز فصل سرما از انبارها خارج و در صحن‎ها به صورت آماده نگه‎داری می‌‏شوند تا در صورت لزوم سریعا مورد استفاده قرار گیرند و در پایان فصل سرما و در نیمه دوم فروردین ماه در صورت تغییر آب و هوا و با در نظر گرفتن پیش‌بینی هواشناسی مجدد به انبارها بازگردانده خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری درون سازمانی بخش‎های مختلف معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حرم رضوی گفت: همکاران ما در سازمان عمران حریم حرم در ابتدای فصل سرما همه خروجی‎های آب را مورد بازبینی قرار می‎دهند که در صورت بروز هرگونه گرفتگی یا هر نقص دیگری قبل از شروع بارندگی‎ها نسبت به رفع نقص آن اقدام کنند.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی افزود: همچنین در زمان بارش برف، اداره خدمات عمومی حرم رضوی با همکاری و استفاده از مینی لودرها و برف روب‏‎های اداره خدمات امور فنی اماکن متبرکه برای رفاه حال زائران حرم امن رضوی اقدام به جمع‌آوری برف از صحن‌های حرم مطهر رضوی می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 19آذر 96، کدمطلب:1596882، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین