پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
استاندار خراسان رضوی گفت: هفته آینده عملیات اجرایی دوبانده شدن محور شادمهر-کاشمر آغاز می شود.
شعارسال: «علیرضا رشیدیان» در جلسه روز گذشته شورای اداری کاشمر با تاکید بر این که دوبانده شدن محور 55 کیلومتری کاشمر - سه راهی شادمهر از مطالبات مردم و خواسته مکرر مسئولان شهرستان است، افزود: خوشبختانه با پی گیری های انجام شده و تخصیص اعتبار ، عملیات اجرایی این پروژه از هفته آینده توسط پیمانکار مربوطه آغاز می شود. وی با بیان این که زیر سازی این محور برای نخستین بار در استان به وسیله بتن و سیمان انجام می شود ، اظهار کرد: پیمانکار این پروژه نیز متعهد شده که این طرح را حتی در صورت نبود اعتبار هم ادامه دهد و تکمیل کند تا مردم منطقه بیش از این شاهد جان باختن عزیزان شان نباشند.

* تلاش برای توسعه شهرستان

استاندار با اشاره به ظرفیت های کاشمر در بخش های مختلف خاطر نشان کرد: امروز فرش کاشمر به عنوان یکی از برندهای ایران درخارج از کشور مطرح است و باید با برنامه ریزی و حمایت از صنایع دستی به ویژه در حوزه فرش بتوانیم جایگاه این شهرستان را توسعه و ارتقا دهیم. وی با اشاره به فعالیت مراکز آموزش عالی در شهرستان و تأکید بر حرکت این مراکز به سوی یک دانشگاه کارآفرین ، افزود: مراکز دانشگاهی باید متناسب با نیازمندی های اجرایی و بازار ، برای تربیت و آموزش نیروی انسانی اقدام کنند تا فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیل دغدغه ای برای ورود به بازار کار نداشته باشند. نماینده عالی دولت در خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بخش عمده ای از جمعیت شهرستان در بخش کشاورزی خاطر نشان کرد: کاشمر از ظرفیت های بالایی در حوزه تولید و صادرات محصولات برخوردار است که باید با فراهم کردن زیرساخت ها و ایجاد صنایع تبدیلی بتوانیم زمینه را برای صادر کردن تولیدات فراهم کنیم.

* ایجاد ناامیدی در بین کشاورزان

نماینده مردم کاشمر در مجلس با ابراز خرسندی از اجرایی شدن پروژه دوبانده کردن جاده کاشمر-سه راهی شادمهر افزود: در این زمینه دستور اعتبار 5، 6 و 10 میلیارد تومانی وزیر راه و شهرسازی را برای اجرای این پروژه در دست داریم که امیدواریم هر چه زودتر تخصیص یابد.اسماعیل نیا با بیان این که تمام تلاش مجموعه شهرستان برطرف کردن دغدغه مردم شهرستان درباره این جاده است تصریح کرد: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه از هفته آینده، در سایه یک مدیریت جهادی شاهد دوبانده شدن این مسیر در آینده ای نزدیک هستیم.

* مهمترین دغدغه مردم

«مهدی فروزان» فرماندار کاشمر نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های مردم کاشمر دوبانده شدن گذرگاه خونین است.چرا که سالانه شاهد قربانی شدن عده ای از مردم در این گذرگاه هستیم بنابراین احداث باند دوم جاده شادمهر - کاشمر ضروری است.شایان ذکر است ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، غبارروبی آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع)، بازدید از طرح حرم تا حرم و چند کارخانه از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به کاشمر در قالب دومین سفر شهرستانی در دور دوم بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری آخرین خبر، تاریخ انتشار: 26 آذر 1394، کدخبر: 2270204، www.akharinkhabar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین