پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
لوازم خریداری شده استاندارد بهینه سازی خطوط تله کابین توچال به مجموعه فرهنگی ، ورزشی و تفریحی توچال وارد شد.

شعار سال: سید محمد رضا پرهیزکار مدیرعامل این شرکت با اعلام وصول لوازم خریداری شده از شرکت پوما فرانسه گفت:با اخذ مصوبه ستاد برنامه بنیاد مستضعفان و شروع عملیات بازسازی خطوط تله کابین توچال ،امروز شاهد ورود قطعات اصلی شرکت سازنده خطوط تله کابین توچال بودیم.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از لوازم و قطعات اصلی در این خطوط خاطر نشان کرد: با توجه به حجم قطعات خریداری شده ، قطعا روند بهینه سازی خطوط سه گانه تله کابین توچال با سرعت و دقت بیشتری صورت خواهد گرفت و ان شاالله با انتخاب مشاور ذیصلاح در حوزه بهره برداری ، تعمیر و نگهداری، عنوان اولین مجموعه بالابرهای کشور را در اخذ استانداردهای معتبر ملی و بین المللی حفظ خواهیم کرد.

پرهیزکار ارزش این محموله را بالغ بر 20 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: قفل های اصلی، قرقره های بازویی های دکل ها، لاستیک و موتور زنجیرها و کابل از جمله لوازمی هستند که توسط شرکت تله کابین توچال از شرکت سازنده این خطوط در فرانسه خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال ضمن قدردانی از مساعدت های مسوولان بنیاد مستضعفان، ارایه خدمات مطلوب ، ایمن و استاندارد را از اولویت های اصلی مدیریتی توچال برشمرد و افزود: با توجه به نزدیکی فصل پر کاری مجموعه و استقبال ورزشکاران و خانواده ها از طبیعت و امکانات توچال ، قطعا با رویه در پیش رو ، انشاا... امیدواریم فصل زمستان را با خاطری خوش برای همه میهمانان به ثبت برسانیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بنیاد مستضعفان، تاریخ انتشار 17 مهر 96، کد مطلب: 10618، www.mfnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین