پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

شعارسال: روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام و درصد تایید و یا رد صلاحیت شدگان از سوژه هایی است که برای همه میتواند جالب باشد. در ادامه نگاهی به آمار و ارقام مدعیان بهارستان در رودسر و املش می اندازیم:

در حوزه انتخابیه رودسر و املش ۳۰ نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد ۰ نفر ( ۰ درصد ) توسط هیات های اجرایی و ۱۵ نفر ( ۵۰ درصد ) توسط هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آن ها احراز نشده است. گفتنی است ۲ نفر ( ۶ درصد ) از نامزدهای ثبت نام کرده نیز از شرکت در انتخابات مجلس ۹۴ انصراف داده اند. تعداد افراد تایید صلاحیت شده در رودسر و املش نیز ۱۳ نفر ( ۴۴ درصد ) می باشد.

در ادامه لیست نامزدهای شهرستان رودسر و املش که توسط هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شده اند را در ادامه می خوانیم.

البته این لیست با افزوده شدن افرادی که پس از اعتراض تایید صلاحیتشان را دریافت میکنند کامل تر می گردد.

همچنین می توانند اطلاعات دقیق درباره نامزدهای سایر شهرستانهای استان گیلان را در (مدعیان بهارستان) بخوانید.

۱.صادق اکبری دارای مدرک کارشناسی ارشد جمعیت شناسی، مدرس دانشگاه و معاون سابق مدیر کل آمار استان گیلانبوده است.

۲.محمد بنی مهدکیوانیعضو هیات علمی جهاد دانشگاهی و دارای دکتری شیمی است.

۳.مصطفی حاکمی‌فر دارای مدرک تحصیلیکارشناسی ارشدمدیریت می باشد.

۴.بهمن رئیسی نافچی از ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست

۵.محمد مهدی رهبری املشی دارای مدرک کارشناسی ارشد تمدن و فرهنگ اسلامی که در سابقه اجرایی اش فرمانداری رودسر و ریاست مرکز آموزش صنعت غذایی تهران موجود می باشد. وی هم اکنون نماینده فعلی حوزه انتخابیه املش و رودسر بوده و در دوره های دوم و پنجم سابقه نمایندگی مجلس را داشته است و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و نهم انتخابات را دارد.

۶.اسدالله عباسی دارای مدرک دکتری تعلیم و تربیت و برنامه ریزی درسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران که در سابقه اجرایی اش ریاست بر وزارت تعاون و مدیریت بر مدارس تهران به چشم می خورد. ایشان در دوره های هفتم و هشتم سابقه نمایندگی مجلس را داشته است و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هفتم ، هشتم و نهم انتخابات را دارا می باشد.

۷.محمد علیجانی متولد اشکورات دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی که هم اکنون در وزارت نیرو شاغل بوده و در سابقه اجرایی اش مدیریت بخشی از پارس خودرو به چشم می خورد. وی همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات را داراست.

۸.رضا غلامی چماقستانی از ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست

۹.قاسم فرج پور دارای مدرک دکتری مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات که هم اکنون به عنوان مدرس در دانشگاه آزاد لاهیجان شاغل بوده و در سابقه اجرایی اش ریاست دانشگاه آزاد لاهیجان و مدیریت پست بانک استان تهران به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

۱۰.جابر لطفی‌پوریاسوری از ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست

۱۱.مسعود مجیدی از ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست

۱۲.محمدصادق محمدی از ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست

۱۳.محمد تقی نجف زاده شوکی دارای مدرک دکتری پزشکی که هم اکنون به عنوان کارمند در دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاغل بوده و در سابقه اجرایی اش ریاست مرکز بهداشت رودسر به چشم می خورد. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری در مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

۱۴.محمد حسین میرزاآقایی دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل از دانشگاه وزارت امور خارجه است. رییس نمایندگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور واتیکان بوده و رییس دیپلماسی عمومی حوزه اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه و عضویت در چند کمیسیون در نهاد های مختلف، نظیر عضویت در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه وی موجود است.

۱۵.علی مرتضی حسینیان دارای مدارک فوق لیسانس عمران سازه های هیدرولیکی و فوق لیسانس مدیریت اجرایی (EMBA) است. رییس شورای دور دوم شهر رودسر و مدیریت طراحی و اجرایی پروژه های سدهای بزرگ غرب کشور در سوابق وی است.

۱۶.دانیال احمدیار دارای کارشناسی ارشدحسابداری است. وی به عنوان حسابدار در شرکتهای مختلف مشغول به کار است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری 8 دی، تاریخ انتشار خبر 12 بهمن 1394، کدمطلب: 115388، www.8deynews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین