پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
از آن جایی که در آخرین سال دولت یازدهم به سر می بریم و احتمالا تنها حدود یک سال به اتمام دوره ریاست دکتر یوسف زاده باقی مانده، باید دید وی برای سال آخر دوره مدیریت خود، از گزینه های مورد نظر خود در سمت های یاد شده استفاده خواهد کرد یا همچنان مدیران دوره ریاست قبلی سمت های مهم بهداشتی، آموزشی، و قائم مقامی را در اختیار خواهند داشت؟
شعارسال: اردیبهشت گذشته در خبری با عنوان " دخالت های بی جای برخی نمایندگان" آمده بود:

« با انتصاب دکتر یوسف زاده به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اسفندماه گذشته، مجموعه بهداشت و درمان همچنان در انتظار تغییرات مدیرتی در این دستگاه عریض و طویل است.

بر اساس شنیده ها، تعدادی از معاونین دانشگاه در روزهای آینده تغییر خواهند کرد...

در این بین هنوز خبری از تغییر احتمالی در معاونت های مهم این دانشگاه همچون معاونت آموزشی و معاونت توسعه مدیریت نیست و ظاهراً این امر ناشی از قدرت بالای لابی گری معاونین مذکور با سیاسیون از جمله نمایندگان است که ظاهراً ریاست جدید دانشگاه هنوز شهامت تصمیم گیری در خصوص این معاونین را پیدا نکرده است.

دخالت های بی جای برخی نمایندگان و مقامات سیاسی در حوزه تخصصی دانشگاه علوم پزشکی مسبوق به سابقه بوده است. دکتر آشوبی معاون توسعه مدیریت در دوره دکتر بهبودی که با حمایت برخی نمایندگان و نیز مقامات سیاسی استان در ابتدای دولت یازدهم بر دکتر برزیگر تحمیل شد و سپس حضور وی به عنوان قائم مقام دانشگاه تداوم یافت نیز از جمله این مدیران است که بنا بر شنیده ها، از سوی برخی سیاسیون و بدون ملاحظه شرایط و مصالح دانشگاه علوم پزشکی و فاکتور شایسته سالاری هم اکنون نیز در حال تحمیل بر دکتر یوسف زاده می باشد.

باید منتظر ماند و دید که رییس جدید دانشگاه در جهت مصالح دانشگاه علوم پزشکی چگونه تصمیم گیری خواهد کرد.»

اکنون و پس از گذشت چهار ماه از آن ایام و هفت ماه از شروع به کار دکتر یوسف زاده، تنها شاهد یک تغییر در بین سه سمت یاد شده در مطلب فوق هستیم و این نشان می دهد تاکنون فشارهای سیاسیون خارج از دانشگاه بر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنان ادامه دارد و وی نتوانسته تغییرات مورد دلخواه خود را در راستای برنامه های خود با هدف پیشرفت همه جانبه دانشگاه صورت دهد. به ویژه از آن جهت که بسیاری از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، تغییرات گسترده معاونین و مدیران دوره ریاست دکتر برزیگر را به ویژه در خصوص سمت های یاد شده از طرق مختلف از دکتر یوسف زاده مطالبه کرده بودند.

از آن جایی که در آخرین سال دولت یازدهم به سر می بریم و احتمالا تنها حدود یک سال به اتمام دوره ریاست دکتر یوسف زاده باقی مانده، باید دید وی برای سال آخر دوره مدیریت خود، از گزینه های مورد نظر خود در سمت های یاد شده استفاده خواهد کرد یا همچنان مدیران دوره ریاست قبلی سمت های مهم بهداشتی، آموزشی، و قائم مقامی را در اختیار خواهند داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیلان برخط، تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 شهریور 1395، کد خبر: 47145، www.guilanbarkhat.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین