پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۷۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از کلید خوردن تحقیق‌وتفحص از ثبت سفارش، تعرفه و واردات خودرو خبر داد.

شعار سال: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایندگان مجلس با توجه به اتفاقات رخ داده در بحث واردات خودرو طی ماه‌های گذشته تصمیم گرفتند که موضوع تحقیق‌وتفحص از واردات خودرو را انجام دهند.

وی ادامه داد: موضوع ثبت سفارش، تعرفه‌ها، واردات و محدود کردن آن برای نمایندگی‌ها زمانی که کنار یکدیگر سنجیده می‌شود یک نکته را در اذهان ایجاد می‌کند که از روزی که این سیاست اعمال شده هر روزه با یک شیب تند خودروهای وارداتی افزایش قیمت می‌یابد.

وی ادامه داد: ای کاش این افزایش قیمت به جیب دولت می‌رفت و یکباره اعلام می‌کردند که از فردا تعرفه‌ها به این میزان است تا یک عده سوءاستفاده نکنند و رانت برای یک عده خاص ایجاد نشود اما این موضوع به صورت تدریجی و در یک پروسه زمانی اعمال شد و این پول به جیب دولت نرفت.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم از این امر متضرر شدند و یک آشفته بازار در زمینه خودرو در کشور ایجاد شد که این تحقیق‌وتفحص پس از طی مراحل قانونی در مجلس آغاز می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تجارت فردا، تاریخ انتشار 10 بهمن 96، کد مطلب: -، www.tejaratnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین