پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۱۲۱۰۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
نمایندگان مجلس شورای اسلام کلیات لایحه تجارت را مصوب کردند.
شعارسال:نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه 21 فروردین قوه مقننه و در جریان بررسی لایحه تجارت که اعاده شده از شورای نگهبان است با 156 رای موافق، 29 رای مخالف و 4رای ممتنع از مجموع 220 نماینده حاضر در صحن کلیات این لایحه را مصوب کردند.

 از تصویب کلیات این لایحه مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه برخی نمایندگان به مواد این لایحه ایراداتی داشته‌اند این لایحه به کمیسیون قضایی و حقوقی ارجاع داده می‌شود تا اشکالات آن برطرف و نظرات نمایندگان نیز در آن اعمال شود.

براساس این گزارش نمایندگان با 163 رای موافق، 10 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان با ارجاع مواد این لایحه به کمیسیون قضایی و حقوقی موافقت کردند.

لایحه تجارت در مورخه 18/12/1392 در کمیسیون قضایی و حقوقی طبق اصل 85 قانون اساسی به تصویب رسیده بود ودر جلسه مورخ 17 فروردین 1393 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و در مورخ 20/3/1393 شورای نگهبان این لایحه را مورد بررسی قرار داده و ایراداتی را به آن وارد دانسته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار 21 فروردین 97، کدخبر: 379801، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
مجلس ما اگر میخواد کاری مثبت انجام بده واقعا طولش میده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
خب خداروشکر باید نحوه اجراش هم ببینیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین