پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۱۵۸۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت شهرسازی با بیان اینکه ارزش افزوده بخش مسکن درحال‌حاضر مثبت است گفت: معاملات انجام شده مسکن نشان دهنده رونق بازارمسکن نیست
شعارسال:مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت شهرسازی با بیان اینکه ارزش افزوده بخش مسکن درحال‌حاضر مثبت است گفت: معاملات انجام شده مسکن نشان دهنده رونق بازارمسکن نیست.

علی چگنی از نیاز جامعه به ۸۰۰ هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: بازارمسکن کشور همیشه رکود و رونق زیادی داشته است. از شهریور ماه گذشته معاملات کمتر شده است اما باز هم مثبت است.

او با استناد بر مطالعات بخش مسکن در افق ۱۰ ساله کشور گفت: علاوه بر نوسانات خرید و فروش و معاملات مسکن در تهران، بازسازی مسکن شهری و روستایی را هم باید به رکود و رونق بازارمسکن اضافه کرد.

چگنی بخش قیمت، رونق یا رکود مسکن را ناشی از اقتصاد کلان کشور عنوان کرد و گفت: افزایش نرخ مصالح ساختمانی در مقایسه با نرخ مسکن افزایش بیشتری یافته است. کسادی در خرید و فروش در ماه گذشته وارد شده است اما تولید مسکن همچنان ادامه دارد و در نوسان است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مسائل داخلی و بین‌المللی بر اقتصاد و مسکن کشور تاثیر گذاشته است. رقبت تولید‌کننده با گرانی مصالح ساخت‌وساز کاهش پیدا می‌کند.

چگنی به نقل از رئیس اتحادیه آهن گفت: آهن آلات ۱۰۰ درصد افزایش نرخ داشته است.

وی با تاکید بر تاثیر تحولات سیاسی و اقتصادی بر بازارمسکن کشور گفت: باید شرایط پیش آمده در نوسانات بازار مسکن را مدیریت کنیم.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش نیوز، تاریخ انتشار2مهر 97، کد خبر: 37237،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین