پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۶۰۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
رییس بیمه مرکزی گفت: میزان خسارت پرداختی بیمه برای سوانح رانندگی از ۵۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به حدود ۸۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ افزایش یافته است.سلیمانی خاطرنشان کرد: سهم خسارت جانی سواری‌ها ۸۷ درصد و مالی ۱۳ درصد و در موتورسیکلت‌ها سهم خسارت جانی ۹۶ درصد و ‌مالی ۴ درصد است.

شعار سالغلامرضا سلیمانی (رییس بیمه مرکزی) در دومین یادبود قربانیان سوانح ترافیکی گفت: روزانه در سوانح ترافیکی ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و ۹۰۰ نفر مصدوم می‌شوند که این بسیار نگران‌کننده است.

وی دامه داد: میزان خسارت پرداختی بیمه برای سوانح رانندگی از ۵۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به حدود ۸۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه ۴۳ قربانی و ۹۰۰ مجروح در روز حوادث رانندگی بسیار نگران کننده است، تصریح کرد: باید در زمینه امنیت و سلامت جامعه تلاش کرد و با پیشگیری این تلفات را کاهش داد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: سهم خسارت جانی سواری‌ها ۸۷ درصد و مالی ۱۳ درصد و در موتورسیکلت‌ها سهم خسارت جانی ۹۶ درصد و ‌مالی ۴ درصد است.

به گفته رییس بیمه مرکزی تقویت بخش نظارتی در حوزه‌های راهداری، فرهنگ سختگیرانه برای دریافت گواهینامه، ایجاد استراحتگاه‌های مناسب در طول مسیر ضروری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران تاریخ انتشار 12مهر 97، کدمطلب: 676045، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
ا.ف75
باید یه فکری برای این حجم از امار تصادفات کرد واقعا فاجعس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین