پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۰۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در آموزش عالی کشور تخلفات عمده و قابل ذکری نداریم، گفت: باید به سمت و سویی برویم که در مجموعه آموزش عالی شاهد صفر شدن همین مقدار اندک تخلفات کارکنان و اعضای هیئت علمی باشیم.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم در مراسم معارفه حسن عابدی جعفری به عنوان مسئول هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و قدردانی از خدمات سعدالله نصیری قیداری مسئول سابق این بخش گفت: آموزش قوانین به کارکنان، مدیران، مسئولان و اعضای هیئت علمی، تخلفات اداری را به حداقل می‌رساند.

وی افزود: بسیاری از تخلفات در اثر ناآگاهی از قوانین و مقررات و روشهای اداری به وقوع می‌پیوندد و لازم است که کارکنان، مدیران، مسئولان و اعضای هیئت علمی در زمینه‌های حقوقی و مقررات و قوانین با شرکت در کارگاه‌هایی آموزش‌های لازم را ببینند.

فرهادی با اشاره به تجربیات عابدی جعفری در حوزه سلامت اداری و ساختار تشکیلاتی کشور اظهار امیدواری کرد: وزارت علوم بتواند الگوی خوبی برای همه دستگاه‌ها در این حوزه باشد.

وی در ادامه از نصیری قیداری که پیش از این مسئولیت هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکزآموزش عالی را برعهده داشت و مدتی هم این مسئولیت با مسئولیت دبیرکلی کمیسیون ملی یونسکو همزمان بود،قدردانی و تشکر کرد.

وزیر علوم افزود: در زمانی که نصیری این مسئولیت را برعهده داشتند جلسات هیئت‌های رسیدگی به تخلفات به طور مستمر برگزار شد و با شفاف سازی که صورت گرفت اعتماد کارکنان و اعضای علمی جلب شد و امید به همکاران و اعضای هیئت علمی برگشت.

در ادامه این مراسم، عابدی جعفری اظهار داشت: باید تلاش ما بر حداقل رساندن تخلفات باشد که در این زمینه آموزش و آگاه سازی، شفاف سازی و همکاری با دستگاه‌های نظارتی ضروری است.

وی اظهار امیدواری کرد: شرایطی در کشور وجود داشته باشد که افراد به سوی تخلفات سوق داده نشوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5تیر1395، کدخبر: 13950405000998: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین