پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
در دومین روز گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور که در هتل المپیک برگزار شد مدیران معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی برنامه های خود را بیان کردند.

شعارسال: در دومین روز گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور که در هتل المپیک برگزار شد مدیران معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی برنامه های خود را بیان کردند.

 در این نشست مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی گفت: سهم حمایتی وزارت ورزش و جوانان از ورزش قهرمانی بیش از نقش آن در میان جامعه بوده است.

او افزود: خوشبختانه در حال حاضر به سمت توازن در سهم بندی بین ورزش همگانی و قهرمانی حرکت می کنیم.

مولایی تاکید کرد :در حال حاضر سرمایه گذاری ما در وزارت ورزش و جوانان سرمایه گذاری جدی بر روی مبانی اصلی ورزش همگانی است.

وی بیان کرد:علمی ترین و موثرترین رویکرد توسعه ورزش همگانی که در کشورهای مختلف نیز به آن توجه شده، رویکرد بازاریابی اجتماعی در بخش ورزش همگانی است.

حجتی مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری نیز گفت: تقسیم بندی ورزش روستایی و غیر روستایی یا شهری نگاه درستی به ورزش در مناطق روستایی و عشایری نیست و باید این ادبیات اصلاح شود.

وی افزود:در بخش ورزش مناطق روستایی نیاز به حمایت و یاری تمام فدراسیونهای ورزشی است و انداختن بار این حوزه بر دوش یک فدراسیون بنام این ورزش منطقی و درست نیست.

مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری ادامه داد: توسعه ورزش در مناطق روستایی و ترویج ورزشهایی بنام ورزشهای روستایی در بین جامعه باید با نگاه جلب مشارکت مردمی در اجرای این بازیهاست نه صرفا نمایش آن در بین مردم.

فضلی رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی گفت:با توجه به نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک به موضوع پژوهش و تحقیقات کاربردی، تدوام برگزاری نشستهای ارایه یافته های پژوهشی استانها و مناطق در دستور کار مرکز است.

وی افزود: ما در استانها نیازمند پژوهش های اثربخش هستیم. فقدان رویکرد توسعه ای و آینده نگری و عدم اقبال در استفاده از ظرفیت های علمی و مالی موجود در استانها از نقاط ضعف طرحهای پژوهشی استانهاست.

رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی افزود: ۱۶۵ طرح از ادارات کل استانها و ثبت انها در سامانه سمات و اجرای ۵ طرح ملی از مهمترین برنامه های در دست انجام مرکز مطالعات است.

همچنین سطوتی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: کار فرهنگی با توجه به گستره موضوعات این حوزه از دشوارترین فعالیت هاست.

او کفت: کمرنگ بودن نقش معاونت های فرهنگی و جوانان استانها و پررنگتر بودن برنامه های جوانان در برنامه ریزیهای اجرایی این معاونتها باعث کندی فعالیتهای فرهنگی در استانها شده است.

سطوتی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت : اجرای پیوست فرهنگی در رویدادهای مختلف ورزش و جوانان از موضوعاتی است که باید به ان توجه ویژه شود. موضوع فرهنگ مختص ورزش نیست بلکه برنامه های جوانان نیز باید دارای پیوست فرهنگی باشند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ورزش و جوانان  ، تاریخ انتشار 24 مرداد 98، کد خبر:1796796 ،www.news.msy.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین