پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
در حالی هیئت ورزش های روستایی و بومی محلی استان زنجان 10 ماه است بلاتکلیف مانده که به نظر می‌رسد اعتبارات و تجهیزات بالای این هیئت باعث شده هرکسی به راحتی بیخیال ریاست این هیئت نشود.

شعار سال: هرچند طبق گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان هیئت ورزش های روستایی و بومی محلی استان زنجان می‌توانست طبق قانون 4 ماه با سرپرستی اداره شود، اما طبق گفته دبیر آن این هیئت در تاریخ 13 بهمن ماه سال 97 بدون رئیس مانده است.

در حالی که گفته می‌شود اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به دنبال این است تا نفر مدنظر خود را برای ریاست این هیئت بگمارد تا بتواند از منابع خوب این هیئت برای سایر بخشهای ورزش استان بهره گیرد اما علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به این موضوع می‌گوید: دو بار نامه به فدراسیون ورزش‌های بومی محلی و روستایی ارسال ‌شد و در هر دوبار نیز زمان انتخابات را مشخص کردند اما انتخابات به تعویق افتاد و کوتاهی از طرف فدراسیون ورزش بومی محلی و روستایی بوده است.

بعد از کنار رفتن رئیس این هیئت، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هادی شهبازی را که یکی از کارمندان ورزش و جوانان است را به فدراسیون معرفی ‏و در سرپرستی این هیئت گمارده است.

همچنین گفته می‌شود، این هیئت چند صد میلیون تومان در حساب خود داشته و تجهیزات فراوانی نیز دارد که اعتبار آن از طرف ورزش و جوانان در جای دیگر هزینه شده است، خلی در پاسخ به این ادعا گفت: تمامی تجهیزات و منابع مالی که در زمان مدیریت سابق این هیئت در اختیار هیات ورزش‌های بومی و محلی بود و همچنان در اختیار این هیئت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: پول هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی از طرف اداره ورزش و جوانان تأمین می‌شود و اگر اداره کل ورزش و جوانان قصد حمایت از این ورزش را نداشته باشد به‌راحتی پول را به هیئت‌های ورزشی دیگر اختصاص می‌دهد.

خلیلی بابیان اینکه ما حامی ورزش روستایی و بومی محلی هستیم تصریح کرد: حرف‌وحدیث‌هایی که در خصوص اینکه ورزش و جوانان به دنبال جایگزینی افراد نزدیک به سیاست‌های اداره ورزش و جوانان بوده شایعه‌ است که شاید برخی آگاهی و اطلاعی از مسئله ندارند.

وی بابیان اینکه شرکت در انتخابات آزاد است و انتخاب افراد بعد از طی مراحل انتخابات برگزار می‌شود عنوان کرد: من از آرایش انتخاباتی خوشم نمی‌آید.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به زمان برگزاری انتخابات بیان کرد: منتظر اعلام زمان انتخابات از طرف فدراسیون ورزش های روستایی و بومی و محلی هستیم.

دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان زنجان با بیان اینکه مدیریت هیئت با سرپرستی به مدت بیش از سه ماه باعث متضرر شدن هیات و ورزشکاران می‌شود عنوان کرد: متأسفانه بعد از گذشت بیش از 10 ماه و بروز برخی حواشی انتخابات برگزار نشده و هیئت ورزش‌های روستایی بلاتکلیف مانده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بسیاری از ورزشکاران از مجموعه خارج شدند و برخی رشته‌ها نیز کم‌رنگ شد تصریح کرد: بسیاری از داوران و مربی‌ها نیز از مجموعه جدا شده و رفتند.

رئیس سابق هیئت ورزشهای روستایی و بومی محلی استان زنجان نیز با اشاره به دلایل عدم ادامه فعالیت خود در هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی تصریح کرد: بعد از اتمام دوره ریاستم به بنده گفتند که شما چون با سیاست‌های فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی پیش می‌روید و نسبت به سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان بی‌توجه هستید، نمی‌توانید باشید.

ارفعی عدم وقت گذاری سرپرست ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی را یکی از دلایل متضرر شدن هیئت ورزش‌های  روستایی و بازی‌های بومی و محلی دانست و ابراز کرد: ریاست هیات ورزش‌های روستایی یک از سنگین‌ترین کارها است چرا که این هیات 1217 روستا را باید پوشش دهد.

رئیس سابق هیئت روستایی و بازی‌های بومی و محلی بابیان اینکه زمانی که من هیئت را تحویل دادم انبار هیئت ورزش‌های روستایی پر از تجهیزات بود افزود: گفته می‌شود که تمام این تجهیزات به ورزشگاه‌های سطح شهر توزیع‌شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی هفته آینده برگزار می‌شود ادامه داد: هیئت باید به دست یک شخص دلسوز ورزش‌های روستایی قرار گیرد.

حال با این حاشیه‌ها باید دید که هیئت ورزش های روستایی آخر به دست چه کسی سپرده خواهد شد تا بتواند بدون حاشیه این هیئت را به بهترین شکل اداره کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 24 آذر 98، کد مطلب: 1555071: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین