پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۲۹۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
لطفعلی بخشی عضو سابق انجمن اقتصاددانان که از حضور در این انجمن استعفا داده در خصوص چرایی این استعفا اظهار کرد: انجمن اقتصاددانان یک انجمن 47 ساله است اما به خاطر نوع مدیریتش هیچگاه نتوانسته اقتصاددانان را در جامعه جمع کند و هیچ وقت در روند مناسبات اقتصادی کشور به عنوان یک سازمان تخصصی اثر گذار نبوده است.

شعارسال: لطفعلی بخشی عضو سابق انجمن اقتصاددانان که از حضور در این انجمن استعفا داده  در خصوص چرایی این استعفا اظهار کرد: انجمن اقتصاددانان یک انجمن 47 ساله است اما به خاطر نوع مدیریتش هیچگاه نتوانسته اقتصاددانان را در جامعه جمع کند و هیچ وقت در روند مناسبات اقتصادی کشور به عنوان یک سازمان تخصصی اثر گذار نبوده است.

وی افزود: ما چند سال بود که وارد هیات اجرایی شدیم و تلاش کردیم که روند انجمن را عوض کنیم اما علی رغم تلاشهای بسیاری که انجام دادیم، نتوانستیم روند را تغییر دهیم. ما اخیرا یک نامه نوشتیم که بگوییم چرا انجمن اقتصاددانان علی رغم یک سابقه 47 ساله هیچ اثری در اقتصاد ایران گذاشته است. این انجمن می‌توانست با جمع کردن اکثر اقتصاددانان کشور مسائل اقتصادی کشور را جمع آوری کرده و به تصمیم سازان این کشور رهنمود دهد، ولی این اتفاق نیفتاد.

این اقتصاددان گفت: با هزینه‌های شخصی خودم برای انجمن سایت و کانال تلگرامی ایجاد کردم و خودم چند ساعت در روز روی آن وقت گذاشتم، ولی بازهم جو به شکلی است که نمی شود کار کرد. چرخش افراد خیلی مهم است. شخصی که در حال حاضر رئیس انجمن است 6 سال است که بر کرسی ریاست انجمن نشسته ولی نمی خواهد کنار برود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری نود اقتصادی ،تاریخ انتشار: 4 شهریور1398،کدخبر:2122544 ،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین